"Rafale" ir otrais "Renault" "coupe" krosovers pēc "Arkana", tā nosaukums aizgūts no lidmašīnas, bet pārējais par 75% ir vienāds ar "Austral" un "Espace". "Renault" dīlera "Mūsa Motors Rīga" autosalonā "Rafale" pirmā sagaida ikvienu apmeklētāju, un jaunākais franču veikums ir pieejams arī testa braucieniem.
Noskaties ⟩ Pavisam citāds "Renault". Jaunā "coupe" krosovera "Rafale" tests
"Rafale" izskats atšķiras no līdzīgiem "Renault" ne tikai ar siluetu. Tam ir arī pilnīgi citāda optika, kas atsauc atmiņā te "Škoda", te "Peugeot" automobiļus. "Rafale" interjers ir "Espace" turpinājums, ar sporta krēsliem "esprit Alpine" izpildījumā.
Virs pasažieru galvām panorāmas jumtā atrodams mazs lidmašīnas attēls, bet pats jumts aptumšojams fotohromatiski, bez aizvara. Multimode pārnesumkārba pārvalda 200 ZS jaudu, ko producē hibrīdiekārta uz parasta 1,2 litru 3 cilindru turbodzinēja bāzes.
"4Control" visu riteņu stūrēšana sistēma pieļauj daudz iespaidīgākus aizmugurējo riteņu pagrieziena leņķus. Atšķirībā no miermīlīgā "Espace" šeit "4Control" sistēma arī ieprogrammēta daudz agresīvāk. Vienlaikus azartiskais auto ir arī ekonomisks - patēriņš zem 5 l/100 km nav nekas eksotisks, lai gan raidījuma "TV Autoziņas" testa patēriņš bija 6,6 l/100 km.
Pārnesumkārbas svira uz stūres ir laikmetīgs risinājums, taču "Renault" pārkāpis nerakstītu likumu - tajā pusē zem stūres nedrīkst būt nekādi citi kloķi, bet "Rafale" tādu ir veseli divi.
Plašāk "TV Autoziņas" sižetā!