Jaunajos “Škoda vagonka” elektrovilcienos pie vagonu durvīm ir biļešu skeneri, kuriem jādarbojas kā pašreizējiem konduktoru kontrolieru aparātiem – jāskenē gan drukātās, gan arī elektroniskās biļetes. “Pasažieru vilciens” sistēmas ieviešanu sola jau kādu laiku, tādēļ TVNET+ vēlējās noskaidrot, kas mainīsies, kad ierīces sāks darboties, un vai biļešu kontrole būs pilnībā automatizēta. Savukārt par elektronisko biļešu iegādes problēmām “Vivi” atbild, ka tās ir novērstas un bija saistītas tikai ar konkrētu internetbanku, bet labierīcībām, par kuru pieejamību pasažieri dažkārt sūdzas, jābūt pieejamām arī bez vēršanās pie konduktora.
“Biļešu konduktore atkal visa reisa laikā noskenēja biļetes tikai vienā vagonā. Reiss Rīga – Vaivari, vilciena nr. 6427. Cilvēki no četriem vagoniem skrēja uz pirmo, jo konduktore apzināti nekustējās tālāk par pirmo vagonu. Veci cilvēki gāzelējās pa vagoniem, lai atrastu jūsu darbinieku,” šāds uzņēmumam “Pasažieru vilciens” adresēts ieraksts sociālajā tīklā “X” bija lasāms 13. augustā.