Jaunais "Volkswagen Tiguan" lādējamais hibrīds attīsta līdz 272 ZS jaudas, var nobraukt ar elektrību vairāk nekā 100 km, un to pirmo reizi var uzlādēt ātrās uzlādes stacijā.
Noskaties ⟩ Gandrīz elektromobilis dīzeļa cenā. Jaunā "Volkswagen Tiguan" lādējamais hibrīds (2)
Tā kā "Tiguan eHybrid", kā sauc šo modeli, baterijai ir gandrīz 20 kWh ietilpība - tikpat, cik pirmajiem elektromobiļiem Volkswagen e-Up, viegli izrēķināt, ka no "e-mobi" tīkla lādētāja baterija būs pilna pusstundā.
No tipiska 7 kW "Wallbox" puselektriskais "Tiguan" paēdīs apmēram trīs stundās. Tikai ar elektrību vairāk nekā 100 km. Pie "Tiguan eHybrid" stūres pārsteidz veicamā attāluma rādījums - teju 1000 km kā dīzelim.
Pie tam "eHybdrid" bāka ir par 10 litriem mazāka nekā benzīna "Tiguan". Elektriskā sniedzamība, kas "Tiguan eHybrid" nu jau ir pat 129 km. Lādējamiem hibrīdiem parasti norāda fantastiski zemu degvielas patēriņu ar pilnu bateriju, tā ap 1 litru uz 100 km.
Tiguan oficiālie dati ir vēl liesāki - 0,4 l uz simtu. Taču tā notiek reti, bet arī reālais "eHybrid" patēriņš ir ap 3 litriem uz 100 km. "Tiguan eHybrid" trūkums ir tas, ka to pagaidām var dabūt tikai ar priekšpiedziņu.
Izvēle paliek starp 204 vai 272 ZS un 3 komplektācijām. Lādējamais hibrīds arī vairs nav tik dārgs. Kopā ar valsts subsīdiju "VW Tiguan eHybrid" var dabūt jau par 35 000 eiro. Testa automašīna "R-Line" izpildījumā gan ir daudz dārgāka - 55 000 eiro.
Plašāk "TV Autoziņas" sižetā!