"Tas ir bērna labākajās interesēs," šo teikumu Lāsma ir dzirdējusi neskaitāmas reizes un šobrīd var to atkārtot teju kā mantru. Viņas dēlam Rojam ir autiskā spektra traucējumi (AST), kas ceļu uz viņa izglītību padarīja par īstu ērkšķu ceļu, taču ne jau tāpēc, ka Rojs nebūtu spējīgs apgūt mācību vielu, bet tāpēc, ka tā ne vienmēr ir pieejama, neskatoties uz to, ka visapkārt tiek runāts par iekļaujošu izglītību.

Jau 13 gadus Lāsma, kā viņa pati saka, iet cauri nemitīgai izglītības sistēmas "gaļasmašīnai". Viņas dēlam Rojam ir autiskā spektra traucējumi (AST), kas viņa iespējas iegūt kvalitatīvu izglītību krasi samazina. Un ne jau tāpēc, ka zēns būtu nespējīgs apgūt mācību vielu, bet gan tāpēc, ka sistēma nedod iespēju viņam to apgūt. Rezultātā Lāsma jau gadiem cīnās ar visdažādākajām komisijām, kuras Rojam uzspiež verdiktu "58. kods" un izglītības sistēmu, kura uz papīra it kā paredz iekļaujošo izglītību. Bet vai realitāte ir tikpat rožaina kā solījumi?