"Volvo EX90" lakonisko salonu veido glīti apdares materiāli. Vienīgā poga domāta skaļuma regulēšanai, viss pārējais iestatāms caur centrālo ekrānu gluži kā Teslā - tostarp arī stūres augstums un spoguļi.
Sēdekļa regulēšanai atstāts viens daudzfunkciju kloķis agrāko trīs vai četru vietā. Gan ar septiņām, gan sešām sēdvietām Otrajā rindā ir ļoti ērti, un katra no trim sēdekļa daļām ir pabīdāma atsevišķi.
Tonētais panorāmas jumts nav nedz aizklājams, nedz pilnībā aptumšojams, un Volvo aizmirsis apgādāt "EX90" ar rokturīšiem virs durvīm. Ja sadomāsit ierāpties trešajā rindā, tad nesalīdzināmi elegantāk šo vingrinājumu ļaus izpildīt "Volvo EX90" versija ar sešiem sēdekļiem.
Atsevišķi krēsli otrajā rindā sniedz pirmās klases komfortu, atvieglo iekļūšanu papildrindā un ļauj izbaudīt "Bowers & Wilkins" audiosistēmas jaunāko veikumu. No nākamā gada to varēs papildināt ar īpašu skaņas procesoru, kas izstrādāts kopā ar leģendāro "Abbey Road" ierakstu studiju Londonā.
Par automašīnas dinamiku sūdzēties nevar, jo "Performance" modelim ir 517 ZS. Divi elektromotori "EX90" ir neatkarīgi no jaudas, taču paātrinājums zem 5 sekundēm - tikai Performance modelim. Ir iespēja ieslēgt "Performance AWD" režīmu, kurā elektromobilis vienmēr startē ar abiem elektromotoriem.