Francijas mediji tiesāsies ar "Google" par konkurences ierobežošanu reklāmu izvietošanā

Foto: Schutterstock.com

Septiņas Francijas mediju grupas plāno sūdzēt tiesā interneta gigantu "Google", prasot vairāk nekā miljarda eiro lielu kompensāciju par konkurenci ierobežojošu praksi reklāmu izvietošanā tiešsaistē, ziņo mediji.

Septiņas mediju grupas, kas pārstāv kopumā 22 uzņēmumus, jau ir sākušas tiesvedību vai arī gatavojas to darīt.

Francijas konkurences regulators jau 2021.gada jūnijā noteica "Google" 220 miljonu eiro naudassodu par dominējošā stāvokļa ļaunprātīgu izmantošanu reklāmu izvietošanā tiešsaistē.

Tagad tiesā gatavojas vērsties mediju grupas "Le Figaro", "SIPA/Ouest-France", "Prisma Media", "Les Echos-Le Parisien", "Adevinta/Leboncoin", "CMA Media" un sporta laikraksts "L'Equipe".

Sākotnējās tiesas sēdes, kurās tika noteikts tiesas procesa grafiks, notika septembra sākumā Parīzes komerctiesā, un tiesvedība varētu ilgt divus līdz trīs gadus.

"Google" praksi reklāmu izvietošanā izmeklē arī Lielbritānijā, Eiropas Savienībā (ES) un Savienotajās Valstīs.

Lielbritānijas konkurences uzraudzības iestāde septembra sākumā provizoriskos secinājumos norādīja, ka "Google" izmantojis pret konkurenci vērstu praksi, iespējams, kaitējot tūkstošiem Lielbritānijas izdevēju un reklāmdevēju.

Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu