Sergejs Gridņevs, “TILTS” valdes priekšsēdētājs:
“Es Albinam piedāvāju, iesim kopā ar vienu pilnsabiedrību un labāk tiksim galā, bet viņš atteicās. (NP: Jūs jau šajā konkrusā piedāvājāt startēt kā pilnsabiedrībai?) Viņš teica, ka ies pats un jūs tieciet galā kā gribat. Viņš tam nepiekrita. (NP: Par cenu, kuru piedāvāsiet, jūs runājāt ar Rīgas tiltiem?) Nē, mēs nerunājām. Mēs paši par sevi. Mums bija sava cena, viņiem sava. (NP: Arī pilnsabiedrības ietvaros nerunājāt par šo konkursu?) Nē, mēs nerunājām. Par Zemitāna – jā, tas bija atseviešķi. Savācāmies šeit, apspriedāmies trijatā.”
Albins Jasaitis, “Rīgas Tilti” valdes priekšsēdētājs:
“(NP: Bet kaut kā jūs vienojāties pirms tam ar to otru uzņēmumu?) Paklausieities, par ko jūs runājat. (NP: Es jums jautāju jautājumu.) Es nekad nevienojos. Līdz šim es nekad neesmu vienojies un arī uz priekšu nevienošos. Ko konkurents rakstīja? Jautājums jau kāds, ka man bija konkurents, ka man bija visu laiku jādomā. Es prasu cenas par atsevišķiem darbiem un materiāliem, man paziņo: Tur jau tilts ir prasījis. Tas nozīmē, ka es jūtu, ka man ir konkurents. Tas bija galvenais, kāpēc tādas cenu starpības.”
Pat ar dārgāko piedāvājumu, “Rīgas Tilti” ir vienīgie, kas iekļaujas paredzētajā līgumcenā. Pārējās lotēs, par kurām līgumi jau noslēgti, cena ievērojami pārsniedz plānoto. Kreisā krasta uzturēšanas cena pieaugusi par vairāk nekā 30 (no 63,7 uz 95,3), Centra par gandrīz 25 (no 53,4 uz 77,5) un Ziemeļu rajona par atpuveni 20 miljoniem (no 47,7 uz 69,8). Šobrīd kopējā cena no sākumā aprēķinātajiem 210 uzaugusi jau līdz 242 miljoniem. Ierēķinot vēl nenoslēgto tiltu līgumu, piecu gadu laikā tas rīdziniekiem izmaksās gandrīz 290 miljonus.
Uz ārkārtas sarunām aicinās vairākus pretendentus, visticamāk, arī firmas “TILTS” un “Rīgas Tilti”. Abi raidījumam norādīja – ja dome viņus aicinās, tad uz sarunām ies.