"Cupra Formentor e-Hybrid" lādējamais hibrīds izceļas pat uz citu, jaudīgāku "Formentor" fona. Atjauninātajā "Formentor" versijā "e-Hybrid" saņēmis VZ komplektāciju, kas līdzinās 333 ZS pilnpiedziņas modeļa aprīkojumam.
Noskaties ⟩ "Cupra Formentor" ar bateriju? Brauciens ar karstāko lādējamo hibrīdu visā "Volkswagen" grupā
PHEV versija bija arī iepriekšējam "Formentor", taču jaunā modeļa parametri ir nesalīdzināmi labāki - 1,5 l dzinējs 1,4 l vietā, 272 ZS jauda un elektriskais nobraukums virs 100 km. Tiesa gan, "Volkswagen" grupas izstrādātā spēka iekārta neparedz visu riteņu piedziņu.
Arī jaunajā modeļu paaudzē "Cupra Formentor" kabīne momentā noskaņo uz sportisku un aktīvu braukšanu. Tā kā "e-Hybrid" ir VZ komplektācijā, ir arī starta poga un "Cupra" režīmu taustiņš tieši uz stūres. Līdz ar jauno ārieni "Formentor" ieradies arī lielāks un ātrāks centrālais ekrāns, kurā nu atrodama arī baterijai veltīta sadaļa.
Tāpat kā agrāk, "Cupra Formentor" ir priekšzīmīga ergonomika, kas faktiski panākta ar vienkāršiem līdzekļiem. "Formentor e-Hybrid" ir dārgākā modeļa versija - 47 500 eiro, taču tai pieejams valsts līdzmaksājums spraudņa tipa hibrīdauto iegādei.
Plašāk "TV Autoziņas" sižetā!