Noskaties Vairāku simtu eiro vietā saņem krietni mazāku summu. Sievietei rodas strīds ar "airBaltic"

Ilustratīvs attēls.
Ilustratīvs attēls. Foto: Paula Čurkste/LETA

Rīdziniece Ilze šī gada janvārī mammai "airBaltic" mājaslapā iegādājusies lidmašīnas biļetes uz Tenerifi. Zinot, ka, iespējams, plānoto braucienu rudenī nāksies pārcelt, viņa uzreiz nopirkusi arī papildu pakalpojumu, kas ļauj biļetes atcelt un atgūt naudu, vēsta raidījums "Bez tabu".

Ilzes ģimenei plāni mainījušies, tāpēc nācies atcelt mammas lidmašīnas biļetes.

Ņemot vērā, ka Ilze bija iegādājusies papildu pakalpojumu – iespēju biļetes atcelt un atgūt pilnu summu, sieviete ar mierīgu sirdi lidojumu arī atcēlusi.

Elektroniski sieviete nokārtojusi nepieciešamās formalitātes. Viņa norāda, ka, atceļot biļetes, bijis norādīts, ka jāizvēlas, kā iemaksāto summu vēlēsies atgūt – dāvanu kartes veidā vai arī savā bankas kontā.

Ilze izvēlējusies naudu saņemt savā kontā, taču pēc tam atsūtīts visai nesaprotams e-pastu, kur turklāt bijušas vairākas kļūdas.

Plašāk "Bez tabu" sižetā!

Uz augšu