"KIA Sportage PHEV" apvieno lādējamā hibrīda tehniku ar visu riteņu piedziņu. Šī kombinācija nav lēta, taču, pateicoties palielinātai valsts subsīdijai nu var konkurēt ar 100% elektromobiļiem.
Noskaties ⟩ Elektroauto braucējs izmēģina KIA hibrīdu ar kontaktligzdu
Lai noskaidrotu, kā tas viss darbojas un vai PHEV ir pateicīgs pārējas posms no benzīna dzinēja uz elektrisko, raidījums "TV Autoziņas" uzaicināja uz "KIA Sportage PHEV" testa braucienu "Star FM" ētera personību Egonu Reiteru.
Viņš no pašuzlādes hibrīda nesen pārsēdies elektromobilī, tā izlaižot citādi kārdinošo PHEV starpposmu. "KIA Sportage" lādējamā hibrīda baterija nav rekordliela - 13,8 kWh, taču pilsētas satiksmē bez benzīna var nobraukt līdz 78 km.
"KIA" hibrīda jauda ir 245 vai 265 ZS, kas šķiet gana godīgi, sevišķi kombinācijā ar visu riteņu piedziņu, kas spraudņa hibrīdam ir obligāta.
Šis ir pamatīgs trumpis iepretim monopiedziņas konkurentiem no VW grupas. Kāds ir pārliecināta elektrificētu piedziņu piekritēja spriedums par "KIA Sportage PHEV", uzzināsiet, noskatoties visu sižetu.