Jautājums par vienoto biļeti aktualizējās šī gada pavasarī pēc “Autotransporta direkcija” jauno tarifu stāšanās spēkā, kas balstās uz zonu principu. Tas ietekmēja brauciena biļešu cenu Pierīgas iedzīvotājiem, kā rezultātā atsevišķos maršrutos ar Rīgu tarifs pieaudzis līdz pat 40%. Līdz ar to tuvie piepilsētas maršruti ar pārsēšanos Rīgas sabiedriskajā transportā rezultātā izmaksā tuvu privātās automašīnas degvielas izmaksām. Piemēram, maršruta Rīga - Sigulda vilciena biļete turp atpakaļ un pārsēšanās uz Rīgas sabiedrisko transportu maksā 7,5 eiro, tādas pašas izmaksas ir braucienam no Inčukalna uz Rīgu. Maršruta Rīga – Salaspils izmaksas kopā ar pārsēšanos Rīgas transportā ir 6,8 eiro.
Gaidāmajā sēdē piedalīsies Rīgas plānošanas reģiona pašvaldību vadība, kā arī iesaistīto iestāžu vadība - Dins Merirands, VSIA “Autotransporta direkcija” valdes priekšsēdētājs, Jānis Golubevs, RP SIA “Rīgas Satiksme” valdes loceklis, Raitis Nešpors, AS “Pasažieru vilciens” valdes priekšsēdētāja pienākumu izpildītājs.
No Rīgas plānošanas reģiona puses tikšanos vadīs reģiona Attīstības padomes priekšsēdētājs un Rīgas vicemērs Edvards Ratnieks. Reģiona Attīstības padomes sēde notiks Rīgas domes Portretu zālē 27. septembrī pulksten 10.30.
Rīgas plānošanas reģionu veido Rīga un Jūrmala, kā arī septiņi novadi – Ādaži, Mārupe, Ķekava, Olaine, Ropaži, Salaspils un Sigulda. Tas ir ekonomiski attīstītākais reģions Latvijā, vienlaikus izglītības, zinātnes un kultūras centrs.