Porsche ne pa jokam ir aizrāvies ar elektromobilitāti, tāpēc četras no septiņām jaunā "Panamera" modeļa versijām ir nopietni elektrificētas. Tās saucas "e-hybrid" un aprīkotas ar jaudīgu spraudņa tipa hibrīdiekārtu. Raidījums "TV Autoziņas" izmēģinās "Porsche Panamera 4 e-hybrid" ar 470 ZS, un jā - arī tas ir lādējamais hibrīds.
Jaunā "Porsche Panamera e-hybrid" izmēģinājums (1)
Salīdzinot ar neticami komplicētajiem, teju lidaparātam līdzīgajiem agrāko "Panamera" kokpitiem, jaunais modelis šķiet pat nedaudz askētisks. Starta poga joprojām ir kreisajā pusē, taču izskatās pagalam askētiski.
Šādai "Porsche Panamera 4 e-hybrid" ir četri braukšanas režīmi. Elektriskajā tā var veikt 80 - 90 km ar maksimālo ātrumu 140 km/h. Ja gribam izspiest divreiz vairāk, jāpārslēdzas uz ko citu. Kombinācijā ar "Sports Chrono" pakotni paātrinājums ir "Porsche" līmenī - 4,1 sekundē līdz simtam.
Tomēr spilgtākā jaunās "Panamera" inovācija ir jaunā aktīvā piekare. Tā aizgūta no uzlabotā "Taycan" un V8 hibrīdam ir standartā. V6 hibrīdam tā jāpiepērk, bet bāzes "Panamera" nav pieejama vispār.
Četrus atsevišķi vadāmos statņus kontrolē jaudīgi hidrosūkņi, ko darbināt ir pa spēkam tikai elektrificētajām "Panamera".
Plašāk "TV Autoziņas" sižetā!