Lādējamie hibrīdi palielinātas valsts subsīdijas dēļ kļuvuši tik aktuāli, ka bez tiem iztiek vien retais mūsdienu SUV. "Škoda Kodiaq iV" 1,5 litru benzīna turbodzinējs savienots ar 85 kW elektromotoru.
Noskaties ⟩ Kāds ir "Škoda Kodiaq" lādējamais hibrīds "SportLine" pakotnē?
Sistēmas summārā jauda ir 204 ZS. Uzlādes ligzda ir kreisajā spārnā, bet virs tās vīd uzraksts "SportLine". Patiesībā "Kodiaq iV" ir tikai divas iespējamās komplektācijas. Runājot par uzlādi, tā ir gana ātra no maiņstrāvas tīkla, līdz 11 kW, bet no ātrās uzlādes stacijas "Kodiaq iV" spēj paņemt līdz 50 kW līdzstrāvas.
Jāatzīst, ka "Kodiaq iV" ir lielākais un smagākais "Volkswagen" grupas PHEV, tomēr arī tas spēj ar pilnu bateriju elektriski veikt vismaz 100 km. Degvielas patēriņš ir 0,3 l/100 km. Tātad no Rīgas līdz Koknesei "Kodiaq" var aizbraukt ar 300 gramiem benzīna.
Piedevām tas notiks visai gaumīgā un klusā interjerā. Ar "Alcantaru" apšūta viduskonsole un divslāņu sānstikli vairāk izskatās pēc "premium" automašīnas. "Volkswagen" grupas jaunākajam lādējamam hibrīdam ir divas jaudas versijas, un "Škoda Kodiak" piedāvā tikai vājāko no tām.
Ja neprasām no "Kodiaq iV" pārlieku daudz, jaudas pietiek, degvielas patēriņš ir smieklīgi mazs, bet elektriskā sniedzamība un baterija - kā pirmajiem elektromobiļiem.
Ko gan vēl varētu gribēt? Iespējams, pilnpiedziņu. Startā no vietas Škoda Kodiaq iV "spolē". Otrs trūkums - baterijas dēļ tas nevar būt septiņvietīgs, tāpēc maksimālais līdzmaksājums daudzbērnu ģimenēm aiziet gar degunu.
Plašāk "TV Autoziņas" sižetā!