Adrians Oslo nokļūst bez sarežģījumiem. Nākamais reiss uz Bergenu pēc stundas. Tomēr, saņemot bagāžu un dodoties to piereģistrēt noslēdzošajam lidojumam, jaunietis atskārš, ka Rīgā uzlīmētais nododamās bagāžas pasaknis ir noplēsts.
Adrians steidz pie lidojumu reģistrēšanas letes. Pat ar visu rindas apdzīšanu jaunietis saņem nākamo triecienu – bagāžu vairs nereģistrē, un viņš lidmašīnā vairs netiks.
Pasažieris uzreiz sazinās ar "airBaltic", cerot uz risinājumu. Pēc aptuveni pusstundu ilgas sarunas lidsabiedrības darbinieks mudina pasažieri iegādāties jaunu lidojuma biļeti, pēcāk varēšot iesniegt sūdzību un kompensācijas pieprasījumu.
Par spīti solījumiem Adrians vēlāk saņem atteikumu kompensēt bagāžas nodošanas problēmu dēļ iegādāto jauno biļeti par 100 eiro septiņas stundas vēlākam lidojumam.
Plašāk "Bez tabu" sižetā!