Šodienas redaktors:
Artūrs Guds

Noskaties Uz ko spējīgs jaunais "Nissan Qashqai"?

Foto: Ekrānuzņēmums no video

Trešās paaudzes "Nissan Qashqai" "feislits" debitēja šī gada pavasarī. To raksturo krietni progresīvāka gaismas tehnika priekšā un aizmugurē, jaunas virsbūves krāsas un citāda izskata diski.

Pēc "Nissan" ieceres jaunā "Qashqai" priekšējai restei būtu jāatgādina elektromobili "Ariya", kam pašam nekādas restes nav, jo arī nevajag. Tomēr bez elektropiedziņas neiztiek arī benzīna "Qashqai". "E-POWER" modeļa riteņus griež elektromotors, kamēr iekšdedzes dzinējs kalpo kā ģenerators.

"E-POWER", kura sirds ir 1,5 litru trīscilindru turbomotors, ir jaudīgākais, ātrākais un arī dārgākais "Qashqai". Atšķirībā no "Nissan X-TRail" šo 190 ZS spēkratu nevar dabūt ar pilnpiedziņu. Tādu iespēju piedāvā "Qashqai" ar ierasto 1,33 litru četru cilindru turbo un variatoru.

"Nissan Qashqai" salonā atrodams jauns platformāta centrālais ekrāns uz "Google" platformas. Protams, ka jaunais modelis uztur arī "Waze" un citas ārējās aplikācijas caur viedtālruņa bezvadu savienojumu. Sevišķi iespaidīgs ir jaunais apkārtskata kameru komplekss, kā arī virtuāla iespēja "redzēt" cauri motorpārsegam.

Attēla procesors ļauj paskatīties uz sevi un tuvāko apkārtni no malas, kas ir ļoti noderīgi pilsētas satiksmē, nepazīstamās stāvvietās vai arī pašu pagalmā. Pat bez šiem elektroniskajiem brīnumiem jaunais "Qashqai" brauc rāmi, gludi un klusi. Un arī ekonomiski.

"E-POWER" spēka iekārta iztiek ar nedaudz vairāk kā pieciem litriem benzīna uz simtu, bet CO2 izmeši ir pašuzlādes hibrīda līmenī. Bagātīgāk aprīkots "Qashqai" maksā 44 000 eiro, taču pie jaunā modeļa var tikt krietni lētāk, atsakoties no e-POWER spēka iekārtas.

Tad jaunā "Nissan Qashqai" sākuma cena bez atlaidēm sākas pie 30 000 eiro atzīmes. Lētākais modelis ar "automātu" maksā ap 32 000 eiro, bet par pilnpiedziņas "Qashqai" "Nissan" vēlas jau 35,5 tūkstošus eiro.

Plašāk "TV Autoziņas" sižetā!

Nepalaid garām!
Uz augšu