Šonedēļ tiek sākti darbi iepriekš izbūvēto četru iekaramo (trošu) tiltu nepilnību novēršanā, ko plānots pabeigt līdz gada beigām. Savukārt līdz 2025.gada 31.oktobrim notiks iepriekš izbūvētā 99 kilometru robežas žoga un 230 kilometru infrastruktūras (patruļtaku, koka laipu un citu) konstatēto defektu novēršana.
VNĪ valdes locekle Jeļena Gavrilova informē, ka pēc ilgstoša pārrunu procesa ar VNĪ un VRS "Igate" ir apliecinājusi spēju, vēlmi un gatavību izpildīt esošās līguma saistības, novēršot gan tos defektus, kas pieļauti būvniecībā, gan tos, kas radušies ekspluatācijas rezultātā vietām jau no 2015.gada, galvenokārt tie ir laikapstākļu ietekmē deformēti un bojāti žoga un infrastruktūras elementi.
Latvijas-Krievijas robežas žoga un infrastruktūras izbūvi gan "Igates" iepriekš izbūvētajā posmā, gan posmos, kur patlaban tiek veikta jauna žoga izbūve, plānots pabeigt līdz 2025.gada oktobra beigām, informē Gavrilova.
VNĪ 2023.gada vasarā saņēma uzdevumu vadīt, īstenot un uzraudzīt arī Eiropas Savienības (ES) ārējās austrumu robežas žoga un infrastruktūras izbūvi 283,6 kilometru garumā ar Krieviju, kur VNĪ veic nepieciešamos iepirkumus, slēdz iepirkuma līgumus un kontrolē paveikto. Tāpat 2021.gada rudenī tika noteikts, ka VNĪ vada, īsteno un uzrauga ārējās robežas ar Baltkrieviju infrastruktūras izbūvi, kur žoga izbūve tika pabeigta šī gada jūlijā.