"Volkswagen Golf" ir kompaktklases un Rietumeiropas autotirgus klasika. Lai gan mūsdienās to izkonkurē kompaktie krosoveri, par "Golf" aizmirst nedrīkstam, tāpēc raidījumā "TV Autoziņas" tiek apskatīts "Volkswagen" modernizētais "Golf" modelis.
Noskaties ⟩ "Volkswagen Golf R Line", "Golf Variant" vai "Golf GTI". Kuru ņemt ?
Tā kā mums darīšana ar labi aprīkotu R-Line eksemplāru, tumsā tā priekšpuse pilnībā izgaismota kā jaunākajiem ID un "Tiguan" modeļiem. Pat ja bampers jaunākajā "golfā" nebūtu gadījies tik liels kā R-Line, tad salonā noteikti jābūt lielākam un atsevišķi stāvošam centrālajam ekrānam.
13 collu ekrāns ir pavērsts pret vadītāju, un atjaunināts arī mērskalu panelis aiz stūres. Līdzīgi jaunākajiem "Tiguan" un "Passat", papildināts funkciju klāsts, pievienots balss asistents IDA un apgaismoti temperatūras un skaļuma slaideri.
Savā 50. jubilejas gadā "VW Golf" pieejams ar benzīna dzinējiem ar un bez vieglā hibrīda sistēmas, kā arī TDI dīzeļdzinēju. Turklāt labākais benzīna motors nemaz nav ēdelīgāks par dīzeli. 1,5 l TSI dzinēja patēriņš ir 5,4 l/100 km, un ar pilnu degvielas tvertni var veikt teju 1000 km.
Svinot "Volkswagen" 30 gadu jubileju Baltijā, arī modernizētais "Golf" ir īpašo modeļu klāstā, kas pieejami ar bezmaksas papildaprīkojumu. Automašīnas sākuma cena ir ap 24 000 eiro, tomēr R-Line jārēķinās ar drīzāk 36 000 eiro.
Tā kā viena vienīga automašīna ne tuvu neatspoguļo jaunākā "VW Golf" piedāvājumu, "TV Autoziņas" izmantoja iespēju doties uz Vāciju, kur bija iespējams izmēģināt kā "Variant" virsbūvi, tā arī citas "Golf" modifikācijas, ieskatot ikonisko GTI.
"Golf GTI" standarta modelim joprojām ir samērīga 265 ZS jauda un divu litru turbodzinējs, ko "Volkswagen" šim modelim izvēlējās vēl tālajā 2005. gadā. Jaunākā "Golf" optika un lielais ekrāns teicami iederas arī GTI temperamentīgajā formātā. Dažādi jauninājumi pieejami arī praktiskajā "Golf Variant".
Plašāk "TV Autoziņas" sižetā!