Ievērojami nolietotas detaļas arī var norādīt uz lielu nobraukumu. Čīkstošas bremzes, grabošs spararats vai grūti izspiežams sajūgs var liecināt par to, ka ar transportlīdzekli ir veikts lielāks attālums, nekā norādīts sludinājumā. Protams, daudz kas ir atkarīgs arī no īpašnieka braukšanas paradumiem un spēkrata apkopju veikšanas biežuma.
Izvēloties lietotu auto, ieteicams pievērst uzmanību apstākļiem, kuros tas ir izmantots. Ja ar spēkratu pārsvarā braukts pa kalnainu apvidu, tad tā sajūgs, bremzes un dzinējs būs ievērojami nolietoti.
No ārzemēm ievestiem auto bieži ir viltots nobraukums
Transportlīdzekļu vēstures pārbaudēm kļūstot aizvien populārākām, auto pircēji un pārdevēji var pavisam vienkārši pārbaudīt jebkura spēkrata pagātni. Bieži, kārtīgi izpētot transportlīdzekļa vēsturiskos datus, daļa īpašnieku var būt pārsteigti, ka viņu auto ir ievests no ārzemēm, cietis avārijā vai ir ar viltotu nobraukumu.
"Lai arī no ārzemēm ievestie auto paplašina pircēju iespējas, meklējot lietotu spēkratu, ne vienmēr tie ir labā tehniskā stāvoklī. Ievestām automašīnām ir trīs reizes lielāka iespējamība, ka to nobraukums ir viltots, tādēļ spēkrata auto vēstures pārbaude samazina iespēju tikt apmānītiem," skaidro Buzelis.
Auto ar viltotu nobraukumu biežāk saplīsīs
Biežas tehniskas ķibeles arī var norādīt uz to, ka odometra rādījums ir viltots. Ja pārdevējs apgalvo, ka auto ir nobraucis 100 000 km, taču patiesais rādījums ir divreiz lielāks, daudzas auto detaļas būs ievērojami nolietotas.