Iesūti ziņu!

"CityBee" piedzīvo lielas izmaiņas un maina nosaukumu (2)

Raksta foto
Foto: Publicitātes foto

Transportlīdzekļu koplietošanas uzņēmums "CityBee", kurš Latvijā darbojas kopš 2019. gada, mainīs nosaukumu un turpmāk būs zināms kā "BeeChill". Uzņēmuma pārmaiņu mērķi ir veicināt savstarpējās sadarbības un sapratnes kultūru, kā arī mazināt trauksmi un stresu, kas klientiem var rasties avārijas vai automašīnas bojājumu gadījumā.

Katrs autobraucējs pazīst uztraukumu, ko izraisa neierasti maršruti, neskaidras norādes vai sveša auto vadīšana. Bažas par braukšanu ar nepazīstamu transportlīdzekli mēdz pavadīt arī domas par to, kas notiks, ja auto tiks bojāts – tad var nākties maksāt pamatīgu soda naudu vai segt remonta izdevumus.

Mazāk satraukuma par nelielām ķibelēm

Kā stāsta "CityBee" (tagad pazīstams kā "BeeChill") izpilddirektore Greta Januškaite-Karveliene, uzņēmuma mērķis ir veicināt sadarbību, uzticību un mainīt nomas auto tirgū valdošos standartus.

"Mūsu klientu un citu satiksmes dalībnieku drošība ir pati svarīgākā, un mēs pieliekam visas iespējamās pūles, lai to nodrošinātu. Tomēr mēs vēlamies arī mainīt pieeju automašīnu nomai un samazināt stresu, ko var radīt iespējamie automašīnu bojājumi. Mēs saprotam, ka ikvienam var netīšām gadīties transportlīdzekli sabojāt – tas ir tikai cilvēciski. Mēs uzticamies saviem klientiem, zinām, ka viņi ir atbildīgi uz ceļa, tāpēc vēlamies viņus iedrošināt un parūpēties par drošības "spilvenu", kas palīdzētu izvairīties no neērtībām un neparedzētām izmaksām par nejaušiem atgadījumiem," stāsta Januškaite-Karveliene.

Uzņēmuma statistika liecina, ka 99% braucienu ar "CityBee" automašīnām ir bijuši droši un bez negadījumiem. Lielākā daļa negadījumu ir bijuši nelieli virsbūves bojājumi, skrāpējumi vai citas nejaušas kļūmes. Biežāk bojājumi ir atrodami automašīnu priekšpusē vai aizmugurē. Sarežģītākos satiksmes apstākļos ziemā automašīnu bojājumu skaits pieaug par 10%. Taču pat nelieli virsbūves bojājumi var radīt trauksmi, satraukumu un neērtības.

Pēc Januškaites-Karvelienes teiktā, uzņēmuma nosaukuma pagaidu maiņa uz "BeeChill" ir daļa no jaunās komunikācijas kampaņas. Šī aktivitāte atspoguļo uzņēmuma vērtības un attieksmi, kā arī veicinās uzticību starp uzņēmumu un klientiem.

"BeeChill" nesīs pārmaiņas

Lai uzlabotu klientu pieredzi, autobraucēji turpmāk tiks aicināti pirms brauciena sākšanas pārbaudīt nomāto automašīnu un informēt uzņēmumu tikai tajos gadījumos, kad transportlīdzeklis nav lietojams acīm redzamu defektu dēļ. Tas nozīmē, ka lietotāji vairs neredzēs informatīvās uzlīmes par bojājumiem, kuras laika gaitā tiks novāktas no visiem transportlīdzekļiem.

Klienta izraisītas avārijas gadījumā uzņēmums segs visus zaudējumus pēc tam, kad autovadītājs būs informējis par notikušo. Tas nebūs spēkā gadījumos, kad avārija izraisīta, braucot dzērumā vai citu apreibinošo vielu ietekmē, ja ir pamesta negadījuma vieta, citādi pārkāpti ceļu satiksmes noteikumi vai pakalpojuma sniedzēja noteikumi un nosacījumi.

No 16. oktobra visiem braucieniem tiks piemērota "BeeChill" maksa 1,49 eiro apmērā, lai segtu iespējamos zaudējumus. "BeeChill" maksa aizstās brauciena sākšanas maksu (0,99 eiro), kas nozīmē to, ka īsākus vai garākus braucienus sākt izmaksās 50 eiro centus, bet vairs nebūs spēkā finansiālās saistības negadījuma gadījumā, kas līdz šim bija 600 eiro.

"Šīs izmaiņas ir veiktas ar nolūku informēt un iedrošināt arvien vairāk autovadītāju izmantot auto koplietošanas pakalpojumus. Tās ir ne tikai lielas pārmaiņas mūsu uzņēmumam. Mēs uzskatām, ka tās pakāpeniski mainīs to, kā patērētāji uztver automašīnu koplietošanas pakalpojumu kopumā. Lai arī uzņēmuma nosaukuma maiņa ir pārejoša, "BeeChill" maksa ir stratēģisks ilgtermiņa risinājums," saka Januškaite-Karveliene.

Nepalaid garām!
Uz augšu