Tāpat viņš skaidroja, ka Eiropas Revīzijas palātas ziņojumā bija secināts, ka prognozētie pasažieru plūsmas rādītāji ir zemi, salīdzinot ar pārējiem pētītajiem projektiem, tādēļ viens no ieteikumiem bija piedomāt pie tā, lai projekts ir ekonomiski pamatots. "Prezentējot šo ziņojumu, galvenais arguments bija projekta ģeopolitiskā nozīme, ko no revīzijas puses mēs nevērtējām. Mēs arī uzsvērām, ka EK ir stingrāk jāuzrauga šie projekti, kurus īsteno vairākas valstis," norādīja Kozlovs.
Viņš sacīja, ka EK pilnvaras ir salīdzinoši ierobežotas, bet komisijai ir jāizmanto instrumenti, kas ir tās rīcībā, piemēram, ieviešanas lēmumi.
Komisijas vadītājs Andris Kulbergs (NA) jautāja, kāda bija sadarbība ar ministrijām pēc šī ziņojuma publicēšanas. Uz ko Kozlovs atbildēja, ka no Saeimas tika saņemts lūgums prezentēt šo ziņojumu, bet no valdības, tostarp premjera, Finanšu ministrijas un Satiksmes ministrijas nebija saņemts speciāls lūgums, lai tiktos ar Eiropas Revīzijas palātas pārstāvjiem. Savukārt EK akceptēja revīzijas ieteikumus, apņemoties tos ieviest. Tāpat ir publicētas EK komisijas atbildes šim ziņojumam.
Komentējot projekta uzraudzību, Kozlovs norādīja, ka projekta pārvaldības mehānismi ir atkarīgi no piešķirtā finansējuma avotiem. "Kohēzijas fonda gadījumā tā ir dalīta pārvaldība, kur līdzatbildīga ir Latvija un EK. Runājot par tiešo pārvaldību, kad EK pārvalda projektu sadarbībā ar ieviesējorganizācijām dalībvalstīs, tas ir cits pārvaldības mehānisms. Kas notiek nacionālā līmenī, nav īpaši saskaņots un centralizēts, jo katra valsts pieņem savus lēmumus par to, kas ir atbildīgs par šī projekta ieviešanu," norādīja Kozlovs.