"Cupra Tavascan" ražots uz "Volkswagen MEB" elektromobiļu platformas, un tehniski tam daudz kopīga ar vidējā lieluma modeļiem, kā ID.4 un ID.5. Bet dizains ir 100% "Cupra".
Noskaties ⟩ Lielāks, ātrāks, klusāks. Izmēģinām jauno "Cupra Tavascan" (1)
Īpašu izskatu tam piešķir gaismas tehnika un ventilācijas atveres priekšējā pārsegā. "Tavascan" kopumā uzskatāms par "sportback" tipa automobili, jo bagāžnieks atveras kopā ar stiklu.
Tas ir ievērojami lielāks nekā "Cupra Born", un atšķirībā no citiem elektromobiļiem tam ir arī dubultā grīda. "Tavascan" salons ir kā izlieta zinātniskās fantastiskas filmu dekorācija. Tomēr nav aizmirsts par pamatvērtībām, kas ir pareiza sēdpozīcija un pret vadītāju pavērsts centrālais ekrāns.
Stūres pārnesums ir gana īss, lai "Cupra Tavascan" enerģiski ienirtu pagriezienos. "Cupra Tavascan" ir divas modeļu versijas, kas atšķiras ar jaudu un piedziņas veidu. Šis ir "Tavascan VZ" Plus ar pilnpiedziņu un 340 ZS - tikpat cik "Audi Q8" ar V6 benzīna motoru.
Pilnpiedziņas "Tavascan" ir īpašs "Traction" režīms slidenam ceļam. Brauc "Tavascan" labi, bet - cik tālu? Testa sākumā dators rādīja 400 km, tagad ar 56% atlikumu - 235 km. Nav slikti!
Plašāk "TV Autoziņu" sižetā!