"Dzelzs plaukstiņa zīda cimdiņā," tā par Anastasiju Udalovu (35) teikts kādā komplimentārā publikācijā. Viņas vārds parasti izskan saistībā ar kosmētikas zīmolu "Dzintars", bet uzņēmēja cenšas veidot arī mediju tīklu. Tikai — par kādu naudu un kādam nolūkam?
Anastasijas Udalovas viedokļa šajā rakstā nebūs. Vairākkārt sazinājāmies, piedāvājām dažādas iespējas, bet viņa nepiekrita.
Nav tā, ka Udalova vispār nerunā ar medijiem. Kad viņa to dara, intervijās parasti nav konfrontējošu jautājumu. Draudzīgā atmosfērā viņa stāsta par savu darba ētiku, hobijiem, sportošanu, mīļākajiem rakstniekiem un vai plāno kļūt par mammu.
“Re:Baltica” interesē kas cits – kādiem nolūkiem Udalova būvē mediju tīklu un kāpēc viņas vārds uzpeld sarunās ar politiķiem?
Praktikante no Rēzeknes
Rēzeknes uzņēmēja ģimenē dzimusī meitene pēc skolas sāka studēt jurisprudenci Rīgā un, neprasot atalgojumu, vairākus gadus piestrādāja advokātu Saulveža Vārpiņa un Andreja Elksniņa birojā. Vārpiņš atceras, ka Udalovas nonākšana birojā bijusi saistīta ar biroja partneri, tagadējo Daugavpils mēru. “Kā toreiz formēja dokumentus, es neatceros,” saka Vārpiņš. “Tikpat labi varbūt formēja arī Andrejs.”
Pēc kāda laika Udalova un Elksniņš saderinājās.
No viena pie otra
2012. – 2013. gadā Udalova nepilnu pusgadu strādāja arī par toreizējā Rīgas mēra Nila Ušakova (“Saskaņa”) palīdzi. Viņas tēvs “Saskaņai” un apvienībai “Saskaņas centrs” bija ziedojis gandrīz 12 000 eiro, un viņa pati vēlāk gandrīz 5000. Taču Ušakovs “Re:Baltica” noliedz, ka tam būtu bijusi saistība ar “centīgās darbinieces” pieņemšanu darbā.