Iesniegtos projektus vērtēja Kultūras ministrijas un Centrālās finanšu līgumu aģentūras pārstāvji. Komisijā strādāja valsts aģentūras "Kultūras informācijas sistēmu centrs" pārstāvis, kuram gan nebija balsstiesību. Konkursā pieteicās arī ar medijiem tiešā veidā nesaistītas firmas.
Agnese Abu-Junese, Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Projektu atlases departamenta direktore
“Līdz pat tādām kā reklāmdevēju organizācijām. Bet varētu teikt, ka lielākā daļa tomēr ir tādi, kas pārstāv kādu no medijiem. Avīžu, žurnāli, televīzijas, elektronisko masu informācijas līdzekļu īpašnieki. Uzņēmumi, kas veic tirgus un sabiedriskās domas izpēti un pat sniedz pakalpojumus medijiem. Tā kā tur bija diezgan plašs tas loks, kas varēja iesaistīties”.
Sākotnēji zaļo gaismu saņēma septiņi projekti. Arī "Tet" meitasuzņēmums "Helio Media". Tas veido televīzijas kanālu 360 TV un uztur portālu 1188. "Helio Media" pieteiktais projekts sasniedz maksimālo summu - 750 tūkstošus eiro.
Kaspars Ozoliņš, SIA "Helio Media" valdes priekšsēdētājs
“Mēs kā komercraidorganizācija pieteicāmies modernizēt divus pamatvirzienus. Viens ir mūsu 1188 ziņu portāls, kurā ir nodoms ieviest mūsdienu pasaulē [pieejamos] digitālos risinājumus, lai mēs būtu konkurētspējīgi ar globālajiem spēlētājiem kā "YouTube", "Facebook". Otrs ir ziņu dienesta modernizācija, ieviešot mākoņpakalpojumu risinājumus ziņu dienesta darbībā, digitalizējot un modernizējot studijas darbu”.
"Tet" kontrolpakete pieder valstij, tādēļ šajā konkursā kompānija piedalīties nevarēja. Taču tās meitasuzņēmuma pieteikumu pieņēma.
Kaspars Ozoliņš, SIA "Helio Media" valdes priekšsēdētājs
“Mūsu akcionārs ir "Tet", bet viņi, protams, mūs redz kā komercuzņēmumu, kuram ir jānes peļņa, kurš ir veidots, lai mēs saviem akcionāriem ilgtermiņā nestu atdevi no ieguldījumiem, un, ja tirgū ir iespēja, ka komercmediji tiek atbalstīti, mēs, protams, piesakāmies šo iespēju izmantot”.