Braucot pa šoseju, vairāk darbojas iekšdedzes dzinējs, taču paātrināšanās brīžos un pie ilgstoša konstanta ātruma ik pa laikam pieslēdzas arī elektromotors. Automašīna gan nemitīgi pieskata, lai enerģijas līmenis tajā nenokristos zemāk par vienu ceturtdaļu. Tiklīdz tuvojas kritiskā robeža, vadību uzņemas benzīna dzinējs. Rezultātā vidējais degvielas patēriņš turas ap 4,6 litriem uz 100 kilometriem.
Ja gribas turēt bateriju pilnāku, var izvēlēties atbilstošu braukšanas režīmu. Automātiskajā ātrumkārbā pārslēdzoties no pārnesuma D uz pārnesumu B, tiek aktivizēta intensīvāka reģenerācija, un baterija pildās ātrāk. Piemēram,
noripojot lejup pa Turaidas kalnu, akumulators piepildās līdz maksimālajai atzīmei, un Siguldā var lepni vizināties bez izmešiem.
Jauna dizaina valoda
Uzskaitīto iemeslu dēļ Renault Captur visintriģējošākais šķiet tieši E-Tech pilna hibrīda versijā. Starp citu, uzsvaru uz elektrifikāciju var pamanīt pat modernizētajā automašīnas «sejas» dizainā. Dienasgaismas LED lukturi izkārtoti zibens simbola formā, kāda nereti tiek izmantota brīdinājumos par elektrību.
Runājot par dizainu, jāpiebilst, ka modernizētajā Captur ir izmantota jauna dizaina valoda, kurā dizaineri ļāvušies rotaļām ar gaismām un ēnām. Iestrādājot virsbūves reljefā izteiksmīgas līnijas, viņi piešķīruši automašīnai stilīgāku, dinamiskāku izskatu. Tas tiek paspilgtināts, izvēloties divu toņu virsbūves kombinācijas.
Transformāciju piedzīvojusi visa automašīnas priekšdaļa. Captur ieguvis jaunu gaismas parakstu, daudzšķautņainu režģi ar Nouvel'R logotipu un augstāku, horizontālāku motora pārsegu. Jaunajos priekšējos lukturos visās versijās standarta aprīkojumā pilnībā izmantota LED tehnoloģija. Arī aizmugure tagad izskatās mūsdienīgāka – caurspīdīgi aizmugurējo lukturu korpusi, jauns logotips un pārstrādāts difuzors.