Bailes nespēt auto vēlāk pārdot
Elektroauto ik gadu visai ātri zaudē savu tirgus vērtību un kļūst mazāk iekārojami pircēju skatījumā. Daudzi lietotu auto pārdevēji apgalvo, ka šoferi nevēlas iegādāties lietotu elektroauto. Tie ir ne tikai dārgāki par līdzvērtīgiem dīzeļa un benzīna dzinēju spēkratiem, bet arī to akumulatori ar aizvien samazinātu kapacitāti krietni samazina automašīnas atlikušo vērtību.
Mats Buzelis, "carVertical" auto nozares eksperts, apgalvo, ka daļa elektroauto īpašnieku pat pārkāpj atpakaļ dīzeļa un benzīna motoru automašīnās: "Dīleri mums stāsta, ka vairs nevēlas pieņemt lietotus elektroauto, jo iespējamība tos pārdot ir ļoti maza. Šis zināmā mērā lauž līdzšinējo praksi. Kā jau ierasts, jaunu vai mazlietotu auto pircēji pēc zināma laika spēkratu ved atpakaļ pie dīlera. Tādēļ nav brīnums, ka daļa cilvēku, kas iepriekš izmantojuši elektroauto, atsākuši pirkt iekšdedzes dzinēju spēkratus. Šie šoferi baidās, ka pēc dažu gadu izmantošanas nespēs pārdot savu elektroauto un pazaudēs naudu."
Vairums cilvēku ik pēc dažiem gadiem maina savu auto, tādēļ bieži izvairās no tiem spēkratiem, kuru vērtība strauji krīt. Tāpat nav iespējams uzzināt, cik ātri samazināsies elektroauto akumulatora kapacitāte, kas ievērojami ietekmē tā tirgus vērtību. Daļa elektroauto, piemēram, "Tesla" un daži "Audi" modeļi ir izteikti pieprasīti, taču tas automātiski nenozīmē, ka tirgus vērtība nesamazināsies.
Dārgi luksusa klases elektroauto ir vieni no tiem, kuru vērtība tirgū krīt visstraujāk. Jaunākās tehnoloģijas visai ātri tiek aizstātas ar citām, akumulatora kapacitāte samazinās un tiek piedāvāti jauni, iespaidīgāki modeļi, kas ievērojami samazina tādu modeļu kā "Audi e-Tron TG", "Tesla Model X" un "Tesla Model S" tirgus vērtību.