Modelis, kas pierādīja, ka var
Šī zvaigzne ir "Hyundai Ioniq 5 N" – četru durvju elektroauto, kura ražotājs sporta segmentā ienāca tikai pirms dažiem gadiem. Tas gan var lepoties ar pilnpiedziņu un 650 ZS kopējās jaudas elektromotoriem, kas nodrošina tik apskaužamu paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h kā 3,4 sekundes, tomēr šim ģimenes krosoveram ir arī vairāk nekā 2,2 tonnas liels svars. Daudzi apšaubīja, vai tas spēs demonstrēt tādu vadāmību, kāda raksturīga vieglākiem un uz sportu orientētiem auto. Ņemot vērā pieteikto koncepciju, vairums gaidīja, ka "Hyundai" pirmais mēģinājums radīt augstas veiktspējas elektrisko krosoveru būs neveiksmīgs.
2023. gadā, žurnālistiem prezentējot pirmos sportiskos elektromobiļus, Hyundai pārspēja visas cerības. Par benzīngalvu žurnālu dēvētais "Top Gear" jauno "Ioniq 5 N" atzina par savu "Gada auto". Un šis lēmums tika balstīts nevis uz emocionāliem, bet gan uz racionāliem kritērijiem. Turklāt cīņā par galveno balvu elektriskais ģimenes krosovers aiz sevis atstāja tādus inženiertehnikas šedevrus kā "Rolls-Royce Spectre", GMA T.50, BMW M3 Touring, "Porsche 911 GT3 RS", "Aston Martin DB12" un "Ford Mustang GTD".