"Nissan Juke" šogad piedzīvojis nemanāmu "feisliftu". Pirmo paaudzi ražoja deviņus gadus, tāpēc šis ir tikai otrās paaudzes modelis. 2024. modeļu gada modernizācija izpaužas sīkās niansēs. Pat tik sīkās kā uzlabots jau esošo dzinēju emisiju standarts.
Noskaties ⟩ Kā brauc jaunākais "Nissan Juke"?
"Juke" pieejams ar viena litra trīscilindru turbodzinēju vai 1,6 litru hibrīdu. Mūsdienās pat bērni zina, ka hibrīdi tērē mazāk benzīna, toties vairāk maksā.
Kā ir ar "Juke"? 25 000 eiro pircējiem šķita par dārgu, tāpēc tagad krosoveru ar mazāko dzinēju pievilcīgā komplektācijā var iegādāties zem 20 000 eiro, bet ar hibrīdu - nedaudz virs 22 tūkstošiem.
Vienalga, vai "Jukam" ir variators vai automāts, transmisijas kloķis lepni kā bāka sliesies augšup no paša viduskonsoles centra. "Juke" ir nesarežģīts automobilis ar daudz fiziskām pogām panelī, lāpstiņām zem stūres, sportisku sēdpozīciju un sporta sēdekļiem ar viengabala atzveltnēm.
"Juke" ir četras dažādas komplektācijas no "Acenta" līdz jaunajam "N-Sport". Optimālais komplekts par īpašo cenu saucas "N-Connecta". Braucot uzreiz pamanāms izcili mazais apgrieziena rādiuss.
Jaudas atšķirība starp parasto un hibrīda "Juke" ir jūtama - 143 zirgspēki pret 114. Jaunajam "Juke" pieejamas arī modernas LED gaismas, zemprofila riepas un pat divtoņu krāsojums. Uz jaunāku modeļu fona "Juke" šķiet nedaudz "analogs", bet daudziem pircējiem tā vienkāršā lietošana noteikti patiks.
Plašāk "TV Autoziņas" sižetā!