"Citroen e-C3" ir pirmais Eiropā radītais un ražotais budžeta elektromobilis, kura cena, ieskaitot valsts un tirgotāja atbalstu, ir zemāka par 19 000 eiro. Kopā ar "Citroen" dīleri "Andre Motors" pētām, ko par šo naudu var dabūt. Patiesībā neko daudz.
Noskaties ⟩ Lētākais Eiropā. Izmēģinām budžeta elektromobili Citroen e-C3 (1)
Elektriskajam C3 ir četri riteņi, četras durvis un necila 44 kWh baterija. Neapstrīdama priekšrocība ir tā, ka e-C3 ir krosovers. Lai padarītu auto pēc iespējas lētāku, Citroen izņēmis visu lieko un dažviet "pāršāvis pār strīpu" - mehāniskie stiklu pacēlāji pat aizmugurējās durvīs jaunā automašīnā ir kas sen neredzēts.
Arī nedalāma aizmugurējā sēdekļa atzveltne ir retums. Pēc kabīnes iekārtojuma e-C3 līdzinās komerctransportam. Te nav pat klimata iekārtas, tikai apsilde un parastais kondicionētājs. Iedarbināšana notiek ar parastas atslēgas pagriešanu.
Tomēr kopumā "Citroen e-C3" ir lielāks un plašāk aprīkots nekā "Dacia Spring". Par spīti pieticīgajam tēlam, pilsētā e-C3 ir ļoti žiperīgs. Tam ir 114 ZS jauda, kas pilsētas ātrumos nodrošina labu dinamiku.
Sniedzamība ir 320 km. Inovatīvais, dziļā nišā paslēptais info panelis ir lakonisks, taču tik veiksmīgi novietots, ka teorētiski aizvieto head-up displeju. Radio mašīnai gan nav, jo centrālā ekrāna funkciju pilda lietotāja tālrunis, kas ar aplikācijas un Bluetooth palīdzību savienojams ar elektromobili.
"Citroen e-C3" ir lēts, skaļš un primitīvs. Taču tāda jau arī bija iecere, turklāt to pat neražo dārgajā Francijā, bet gan daudz izdevīgākajā Slovākijā.
Plašāk "TV Autoziņas" sižetā!