Šodienas redaktors:
Artūrs Guds
Iesūti ziņu!

Noskaties Tik pazīstams un tomēr svešs. "Hyundai Tucson" lādējamais hibrīds

Raksta foto
Foto: Ekrānuzņēmums no video

Jaunākais "Hyundai Tucson" ārēji izskatās tāpat kā iepriekš. Kas mainījies? Šī ir ceturtās paaudzes "Tucson" modeļa modernizētā versija. Eiropas tirgum to vēl arvien ražo Čehijā, un tirdzniecībā tā nonāca vien gada vidū.

Pazīstamie apveidi un interesantā gaismas tehnika, sevišķi tā, kas priekšā, ir saglabājusies, bet dzinēju gamma un interjers ir būtiski izmainīts. Lielākais ieguvums ir salons jaunā "Hyundai Santa Fe" stilā ar jaunajiem ekrāniem un pārnesumkārbas sviru zem stūres.

Agrāk "Tucson" pārnesumkārbas komandēja vai nu ierastā svira standarta modeļos, vai pogas, ja darīšana bija ar kādu no hibrīdiem. Runājot par to - šis ir lādējamais jeb spraudņa tipa hibrīds.

Tā kā gaitas baterijai ir tikai 13,8 kWh, elektriskā sniedzamība nav liela, 60 - 70 km. Taču summārā jauda 252 ZS apmērā padara to par jaudīgāko "Tucson" variantu, bet zemie CO2 rādītāji patiks autoparku "ekselim". Tas, kas nepatiks ne "ekselim", ne tā sastādītājam, būs lādējamā hibrīda cena - no 42 līdz 48 tūkstošiem eiro atkarībā no aprīkojuma un piedziņas.

Salīdzinājumam - visgreznākais "Tucson" ar parastu vieglā hibrīda dzinēju maksā tikpat, cik lētākais "plug-in". Jā, tā elektrifikācija joprojām kaut ko maksā. Kā vēsta "Hyundai" dīlera "Auto Bassadone" mājas lapa, dzinēju gammas pamati joprojām balstās uz pieejamiem 160 ZS benzīna motoriem, pa vidu iesprūkot arī kādam dīzelim.

Saliekot kopā visus par un pret, optimāla atjauninātā modeļa izvēle "Tucson" pašuzlādes hibrīds ir. Tas ir jaudīgāks nekā hibrīds vieglais un tikai nedaudz vājāks par dinamisko pašuzlādes hibrīdu - toties teju 10 tūkstošus lētāks, un dabūjams kā ar priekšējo, tā visu riteņu piedziņu.

Plašāk "TV Autoziņas" sižetā!

Uz augšu