Saeimas sēdē izmaiņas likumā atbalstīja gan koalīcijas, gan opozīcijas deputāti.
Taču vēlāk vairāki opozīcijas deputāti sociālajos medijos, reaģējot uz kritiku, atzinās, ka īsti neesot sapratuši vai zinājuši, par ko balsojuši. Piemēram, deputāts Andris Kulbergs (AS) tviterī rakstīja, ka atvainojas autobraucējiem, ka "palaidis šo garām", noveļot vainu uz Saeimas Budžeta komisiju, kurā viņš nestrādā. Tikmēr gan OCTA likumu grozījumiem iesniegtie priekšlikumi liecina, ka viņš bija iesniedzis savu redzējumu par kādiem labojumiem tajā. "Ja šo zinātu, nekad nebūtu pieļāvis, ka tas tā virzītos uz priekšu," apgalvoja Kulbergs. Arī deputāts Didzis Šmits atvainojās, ka nobalsojis, nesaprotot, par ko.
Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisija otrdien sāka skatīt opozīcijas sagatavotos grozījumus Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas likumā, kas labo iepriekš pieņemto normu par OCTA polises obligātu iegādi visiem reģistrētiem transportlīdzekļiem.
Likumprojekta grozījumus sagatavojuši deputāti Edmunds Zivtiņš (LPV), Edgars Tavars (AS), Ramona Petraviča (LPV), Jānis Vitenbergs (NA), Kristaps Krištopans (LPV), Didzis Šmits (AS), Linda Liepiņa (LPV), Viktorija Pleškāne (LPV) un Ilze Stobova (LPV).
Līdzīgus grozījumus sagatavojuši arī partijas "Stabilitātei" deputāti, bet koalīcijā ietilpstošā Zaļo un zemnieku savienība ir atzinusi, ka kļūda ir pieļauta un tā ir jālabo.
Tāpat ziņots, ka savukārt Satiksmes ministrija (SM) ir sagatavojusi priekšlikumus, lai atbilstoši pieņemtajiem Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas likuma grozījumiem, atvieglotu īpašniekiem transportlīdzekļu reģistrācijas pārtraukšanu uz laiku.
SM norāda, ka tās piedāvātie grozījumi regulējumā dos iespēju elektroniski pārtraukt transportlīdzekļa reģistrāciju uz laiku, nenododot transportlīdzekļa numurzīmes Ceļu satiksmes drošības direkcijai (CSDD). Tādējādi transportlīdzekļa īpašniekiem tiks dota iespēja vienkārši pārtraukt spēkrata reģistrāciju laika posmam, kad tas netiek izmantots.
Ministrijas piedāvātie grozījumi normatīvos arī paredzētu, ka laika posmā, kad transportlīdzeklis netiek lietots, nav jāmaksā transportlīdzekļa ekspluatācijas nodoklis, uzņēmumu vieglo transportlīdzekļu nodoklis, ja tāds ir piemērojams, un nebūs jāiegādājas OCTA apdrošināšana.