"Swedbank" klientiem-privātpersonām vairs nepiedāvās kredītlīnijas produktu, pavēstīja bankas pārstāvji.
"Swedbank" privātpersonām vairs nepiedāvās kredītlīnijas produktu (2)
Bankā skaidro, ka šāds lēmums ir pieņemts, jo kredītlīnija kā produkts ir savu laiku nokalpojis. Kredītlīnijas vietā aizvien biežāk klienti izvēlas kredītkartes, kas savā būtībā ir tās pašas kredītlīnijas, tikai ar papildu labumiem, piemēram, ceļojumu vai pirkumu apdrošināšanu.
Arī turpmāk klientiem ir iespēja izmantot kredīta apjoma tiesības, uzsvēra "Swedbank" pārstāvji. Ja kredītlīnija nozīmēja noteiktu naudas apjoma rezervāciju, tad kredītkarte principā nosaka to pašu - kredītlimitu kartes veidā, kuru klients var izmantot, maksājot ar karti vai izņemot naudu bankomātā, skaidroja bankā.
"Swedbank" ieskatā klientiem nevajadzētu rasties grūtībām ar kredītlīniju atmaksu to nepagarināšanas dēļ, jo vecos līgumus banka nepagarina jau no 2023.gada 1.jūlija. Savukārt tie līgumi, kuri patlaban ir spēkā, tiks izpildīti līdz termiņa beigām.
Ja klientam rodas grūtības atmaksāt šo līgumu līdzekļus, banka aicina sazināties laikus un risināt atmaksas jautājumus jau individuālā kārtā, negaidot kredītlīnijas termiņa beigas. Pārējos gadījumos banka klientus aicina kredītlīnijas vietā pieteikties attiecīgajai kredītkartei un turpināt izmantot pakalpojumus kā ierasts.
Pēc aktīvu apmēra "Swedbank" ir lielākā banka Latvijā.