No 2025. gada darbu ir beidzis Rīgas domes (RD) Labklājības departamenta informatīvais tālrunis 80005055, informēja RD pārstāvji.
Darbu beidzis RD Labklājības departamenta informatīvais tālrunis
Iedzīvotāji informāciju par sociālo pakalpojumu un sociālo pabalstu saņemšanas kārtību varēs saņemt, zvanot uz Rīgas Sociālā dienesta tālruņiem 67105048 vai 25770080 vai rakstot uz e-pastu "soc@riga.lv".
Savukārt pie sociālā darbinieka var pierakstīties departamenta mājaslapā "ld.riga.lv". Ar elektronisko parakstu parakstītus dokumentus var iesniegt "soc@riga.lv".
Jau ziņots, ka turpmāk Rīgā plānots attīstīt klātienes klientu atbalsta un konsultāciju centrus sociālajos jautājumos.
Labklājības departamenta informatīvais bezmaksas tālrunis tika izveidots 1999.gada 24.martā, lai Rīgas iedzīvotāji ātri iegūtu precīzu, izsmeļošu, viegli pieejamu un saprotamu informāciju par sociālās palīdzības un veselības aprūpes jautājumiem.
Tas ļāva rīdziniekiem savlaicīgi un pilnā apjomā saņemt sociālās palīdzības pakalpojumus. Liela nozīme tālruņa popularitātē bija tam, ka darbinieces bija kvalificētas sociālā darba speciālistes.
2024.gada 11 mēnešos saņemti gandrīz 10 000 zvanu. Savukārt tālruņa darbības pirmsākumos dienā vidēji tika saņemti 30 - 35 zvani, bet gada aukstajos mēnešos to skaits pārsniedza 100 zvanus dienā.