Uzņēmums paziņoja, ka zīmola maiņa ir nozīmīgs solis uz priekšu tā attīstībā, nostiprinot tā kā lielākā biļešu tirdzniecības operatora pozīciju Centrāleiropā. Sākot ar pirmo tiešsaistes biļešu tirdzniecības sistēmu Igaunijā, "Piletilevi Group" paplašinājās Latvijā un Lietuvā, kļūstot par Baltijas tirgus līderi. Tagad uzņēmums darbojas septiņās valstīs, arī Čehijā, Polijā, Slovākijā, Rumānijā un Čehijā. Nosaukums PLG, kas atvasināts no "Piletilevi Group", saglabā saikni ar sākotnējo zīmolu, vienlaikus veidojot starptautisku un neitrālāku tēlu.
Jaunais nosaukums PLG un sauklis "Moments That Matter" ("Nozīmīgi mirkļi") atspoguļo uzņēmuma pamatvērtības: integritāti, izcilību, inovācijas, efektivitāti un jēgpilnu saikņu veidošanu starp auditoriju un neaizmirstamu pieredzi. Neatkarīgi no tā, vai runa ir par mūzikas, teātra, sporta vai kultūras pasākumiem, PLG ir apņēmusies radīt mirkļus, kas ir svarīgi ikviena cilvēka dzīvē, paziņoja PLG.
Savā 28 gadu vēsturē PLG ir izveidojusi modernu, lietotājam draudzīgu biļešu iegādes platformu. Kompānija pirmo reizi biļešu iegādi tiešsaistē nodrošināja 1997.gadā Maikla Džeksona koncertam Tallinā.
Zīmola maiņa ietver arī jaunu logotipu un modernizētu vizuālo identitāti. Zīmola maiņa uzticēta Igaunijas dizaina aģentūrai "Velvet".