“Šis projekts, kas aizsākās vairāk nekā pirms trim gadiem, bija izaicinājumiem bagāts, jo lojalitātes programmas izstrāde bija sarežģīta un ilgstoši meklēti risinājumi, lai apvienotu 12 apvienības Partneru sistēmas. Neskatoties uz ilgo procesu, esam lepni un gandarīti par paveikto! Mūsu klientu vēlmes un pieredze vienmēr ir bijusi mūsu prioritāte, un lojalitātes programma ir lielisks veids, kā stiprināt saikni ar pircējiem, nodrošinot pirmajiem iespēju uzzināt par akciju piedāvājumiem, uzkrāt top! naudu un citus piedāvājumus, kā arī izmantot risinājumus ērtākai iepirkšanās pieredzei. Lojalitātes programma “mans top!” klientiem pieejama bez maksas lietotnē, kā arī iespējams iegādāties plastikāta karti, šajā gadījumā klients var arī pabeigt reģistrāciju mājaslapā www.etop.lv un sekot līdzi savai pirkumu vēsturei un izmantot citas lojalitātes programmas priekšrocības. Vienlaikus mēs vēlamies, lai iepirkšanās būtu ne tikai ērta, bet arī sniegtu sajūtu, ka esi daļa no vietējās kopienas,” uzsver veikalu tīkla top! valdes locekle un mārketinga direktore Ilze Priedīte.
Domājot par ilgtspēju, top! lietotnē vai mājaslapā būs iespējams saņemt digitālo pirkuma čeku, tādējādi atsakoties no papīra čekiem, un pārskatāmi redzēt savu pirkumu vēsturi, kā arī veidot iepirkumu sarakstu, ar ko ērti dalīties ar ģimeni vai draugiem. Iepirkumu saraksta veidošana ne tikai palīdzēs ērtāk organizēt ikdienas iepirkšanos, bet arī veikt apzinātākus un pārdomātākus pirkumus. Tas būs lielisks rīks, lai plānotu budžetu, sekotu līdzi prioritārajiem pirkumiem un pārliecinātos, ka neviena svarīga prece netiek aizmirsta, tostarp arī tā viena lieta, pēc kuras galvenokārt devāties uz veikalu.