Kaspars Briškens, satiksmes ministrs (“Progresīvie”):
“Tāpēc mēs esam 21. janvārī sasaukuši akcionāru sapulci, kur viens no jautājumiem ir padomes, arī padomes priekšsēdētāja Klāva Vaska snieguma izvērtējums, jo viena lieta ir sūtīt dažādas vēstules un viedokļu rakstus, bet otra lieta ir patiešām fokusēties uz saviem darba pienākumiem, pildīt savus solījumus apstākļos, kad mēs kā Satiksmes ministrija, kā kapitāldaļu turētāju pārstāvis, mēs savus mājasdarbus pildām.”
Kamēr “airBaltic” jaunajā gadā sabiedrību pārsteidza ar atceltajiem reisiem, uzņēmuma padomes vadītājs publicēja viedokli, ka papildu ieguldījums no valsts var būt neizbēgams. Viņaprāt, kad "airBaltic" beidzot kotēs akcijas biržā, valstij jābūt vienam no pircējiem.
Klāvs Vasks, “airBaltic” padomes priekšsēdētājs:
“Es neizslēdzu, ka šāds valsts papildu līdzieguldījums IPO procesā būs nepieciešams. Protams, par to šobrīd varbūt ir pāragri, tieši kādas summas un cik tas būs daudz.
Tā nauda, ko mēs piesaistītu biržā, tā aizietu daļēji dārgo obligāciju refinansēšanai un plus arī uzņēmuma attīstībai. Tādi tie plāni šobrīd ir saplānoti, un neizskatās, ka uzņēmumam būs nākotnē vēl papildu nauda nepieciešama, ja, jo, nu, pieaugot flotei, pieaugs arī uzņēmuma ienākumi un samazināsies saistību apjoms, kas faktiski ļaus mums pietiekami veiksmīgi strādāt.”
No akciju pārdošanas "airBaltic" grib iegūt ap 300 miljoniem eiro. Taču nacionālās lidsabiedrības finanses izskatās slikti. Pagājušajā gadā deviņu mēnešu zaudējumi bija 48 miljoni eiro, bet pēdējā ceturksnī tie pietuvojušies 100 miljoniem. Ar "Lufthansu" kā stratēģisko investoru un valsti kā vienu no akciju pircējiem ir cerība, ka pirmreizējais akciju piedāvājums nebeigsies ar cenas brīvo kritienu.