Nemainīgi populāri arvien ir "Volvo" (5820 auto jeb 14,5%) un "Audi" (4627 auto jeb 11,52%), nedaudz izbīdot no līderu trio "tautas vāģi" jeb "Volkswagen", kura ražotie spēkrati ir ceturtajā vietā (4532 jeb 11,25%). Vēl pirmajā desmitniekā ir arī "Opel", "Mercedes-Benz", "Ford", populārākais jauno auto zīmols "Totyota", "Škoda" un "Peugeot". Ārpus desmit populārāko lietoto auto "izstumti" tādi populāri zīmoli kā "Renault" un "Nissan".
Modeļu topā ir pavisam cita aina - tajā zīmolu līderis BMW ir tikai piektajā pozīcijā. Vadošais ir "Volvo" ar "XC60", kas pārdots/pirkts 1404 reižu (3,49%), un "V70" (856 auto jeb 2,13%), taču cieši uz papēžiem min "Volkswagen" ar tradicionāli klasiski iecienītajiem modeļiem "Golf" (2,08%) un "Passat" (1,96%). BMW ir tikai piektais ar "320" sērijas modeli (1,94%).
Pārdoto automašīnu vidējais vecums – 13 gadi
"autoDNA" arī apkopo datus par darījumos iekļauto automašīnu vecumu. Jau pēdējos gadus kopējā autoparka vidējais vecums nav mainījies, saglabājoties starp 13 un 14 gadiem.
Visbiežāk sastopami 2011. un 2012. gadā izlaistie automobiļi. Šajos gados gan īpaši izceļas BMW un "Volvo" dominance. Ceturtais augstākais rādītājs ir gados jaunākajam izlaidumam - 2019. gads. Arvien populāri ir 2008. un 2009. gada modeļi.
Vidējā kilometrāža turpina pieaugt
Vēl nesen lietoto auto pārdevēju un pircēju maksimālās nobrauktās kilometrāžas robeža bija 200 000 km, bet šobrīd šis skaitlis ir "atbīdījies" par pieciem desmitiem kilometru tālāk. Ielūkojoties apkopotajos datos, ir redzams, ka kopumā visu lietoto automašīnu vidū vidējais nobraukums ir 205 700 km. Zinot, cik joprojām iecienīta ir odometru grozīšanas mode, šāds vidējais rādītājs raisa zināmas bažas.