“Dž. Spot” producente arī norādīja, ka pēdējais raidījums šajā sērijā ir paredzēts 14.aprīlī. Vai pēc tam vēl kāda partija varēs izmantot šo sadarbības iespēju, tiks lemts pēc cikla beigām – tas gan būšot atkarīgs arī no raidījuma komandas noslodzes citos projektos.
LA Rīgas mēra amatam izvirzītais partijas vadītājs Juris Pūce ir uzsācis ļoti aktīvu kampaņu, it kā spītējot saviem visai zemajiem individuālajiem reitingiem. Reklāmas par “Pūces plānu” redzamas gan komerctelevīzijās, gan interneta portālos. Lai gan partijas saņemtais valsts finansējums ir salīdzinoši neliels, kampaņot tā var atļauties, jo kopš pagājušā gada vidus ziedojumos saņēmusi gandrīz 140 tūkstošus eiro.
Ideja caur raidījumu “Dž. Spot” pozicionēties tieši pretī Šleseram visticamāk esot nākusi no LA kampaņas grupas, saka Pūce: “Viņu nosacījums, šī podkāsta organizatoru, bija, ka viņiem nav interesanti, ka ir vienkārši viens dalībnieks. Viņi vēlētos, lai būtu tā kā tāda sacensība, lai interesantāk. Jo viņiem jau galvenais ienākumu avots nedomāju, ka ir politisko partiju maksājumi, viņiem ir jāpārdod komerciāli šis produkts. Un viņi vēlas sacensību. Šķita no tā brīža, kad tas notika, rudenī tas bija – tā bija aktīvākā pieteiktā kampaņa. Un likās, ka būtu labi parādīt šo pretstatu, to, ka mums ir atšķirīgi redzējumi ar Aināru Šleseru. Nu, mēs ieteicām, ka tas varētu būt Ainārs Šlesers, un viņš piekrita. Nu, LPV piekrita.”