"KGM Musso Grand" pikapa tests atklāj korejiešu visurgājēja stiprās puses. Pikapu deficīts un cenu pieaugums liek skatīties ārpus tradicionālās zīmolu izvēles.
Noskaties ⟩ Alternatīvais pikaps. Braucam ar KGM Grand Musso
Korejiešu autoražotājs KGM ir bijušais "Ssangyong", un tāpat kā agrāk specializējas uz paaugstinātas pārgājamības automašīnām. "Musso" ir KGM vienīgais pikaps. Kāpēc "Grand"? Tāpēc, ka "Musso" ir divas dažādas riteņu bāzes un divi dažādi garumi.
Lai gan pie vienādiem tehniskajiem datiem garais "Musso" ir 2000 eiro dārgāks par bāzes modeli, ir vērts piemaksāt par pagarinātu riteņu bāzi un vēl garāku aizmuguri. "Musso Grand" ir vairāk nekā 5,4 metrus garš.
Savukārt uzraksts uz "Andre Motors" demomašīnas vēsta, ka kravas kastes garums ir 160 cm, tātad divu eiropalešu platumā. Galvenā informācija arī attēlota uz pikapa sāniem. Tā 2,2 litru dīzeļdzinējs attīsta 202 ZS, bet griezes moments ir 400 Nm, būtībā dīzeļpikapu standarts.
Kā manuālajai kārbai, tā automātam ir seši pārnesumi. Bet ko tad varam sagaidīt KGM "Musso" iekšpusē? Tas atkarīgs no komplektācijas, un tādas pikapam ir divas - "Crystal" un "Quartz".
Iedarbinātu un uzsilušu dzinēju kabīnē tikpat kā nedzird. "Automāta" sviras kulise izveidota 90. gadu stilā "zigzagā", kas neļauj aizslēgt garām vajadzīgajam pārnesumam.
Plašāk "TV Autoziņas" sižetā!