"Hyundai Santa Fe" visurgājēju testā ir izteikts vieglā svara pārstāvis, kaut nav nekāds mazais. Ikviens "Santa Fe" mūsdienās ir kaut kāds hibrīds, un dažkārt pat lādējams. Tāpat kā vairumā "Toyota" krosoveru elektrifikācija kompensē dīzeļdzinēju trūkumu.
No otras puses, "Santa Fe" nekā netrūkst. Tam vienmēr ir pilnpiedziņa - labi, ne tik brutāla kā "Land Cruiser", bet ir. To var dabūt arī septiņvietīgu un varen smalkā komplektācijā "Caligraphy".
"Uz aci" novērtējot "Santa Fe" klīrensu, nevienam pat prātā nenāktu to sūtīt "Land Cruiser" pēdās. Ar šitām zemprofila riepām un garajām pārkarēm - nu nebūs... Bet izrādās - ja vajag, tad būs gan!
Lieki pārbaudīt lielā "Hyundai bezceļu" spējas gan neiesakām, bet vajadzības gadījumā tādas ir! Pārbaudīts ļoti slidenā praksē. Eksotiku testā pārstāv ķīniešu monstrs "MHERO I".
Tam ir pilnībā elektriska piedziņa un plastmasas "Hammera" izskats. "MHERO" jeb "Mengshi 917", kā to pazīst dzimtenē, garīgais tēvs ir "Dongfeng Motor". Itin viss šajā spēkratā izpaužas ārkārtējā pakāpē - klīrenss, riteņi, kabīne un jauda, kas četru riteņmotoru summā pārsniedz 1000 zirgspēkus.
Salons, pretēji gaidītajam, ir pat diezgan izmeklēts. Ātrvilciena kabīnes izmēru panelī ir arī kloķi braukšanas režīmiem un klīrensam. Ekrāni ir trīs, ja neskaita ceturto atpakaļskata spogulī. Neticamais klīrenss un bezgalīgā jauda saspiež rises mazākas un paugurus - zemākus.
Bamperu "MHERO" tikpat kā nav, tātad nav arī, aiz kā aizķerties. Un, ja jātiek ārā no rises, palīdz piestūrējamie aizmugurējie riteņi. Starp citu, "MHERO" prot braukt arī sāniski kā frontālais iekrāvējs.