Lielākā mediju grupa Latvijā, TVNET GRUPA, teju visa 2024. gada garumā, izņemot jūliju, atradās un ieņēma vadošo pozīciju Latvijas mediju grupu topā. Tas noskaidrots 2024. gada “gemiusAudience TOP 20” ikgadējā apskatā, ko sagatavojis “Gemius” – starptautisks pētniecības un tehnoloģiju uzņēmums, kas nodrošina digitālus auditorijas mērījumus.
TVNET GRUPA – Latvijas iedzīvotāju iecienītākā mediju grupa 2024. gadā (13)
Mediju grupa ar vietnēm tvnet.lv, spoki.lv un apollo.lv, kā arī statistiku par tvnet.lv, apollo.lv un rus.tvnet.lv lietotnēm, lielāko auditoriju sasniedza janvārī – 918 000 lietotāju, bet gadu noslēdza ar 870 000 lietotāju.
TVNET GRUPAS komanda turpina mērķtiecīgu resursu investīciju jaunu iespēju attīstībā, stratēģiski dažādojot saturu, lai audzētu TVNET+ un nezaudētu kvalitāti brīvpieejas saturam. Regulāra auditorijas analīze palīdz identificēt lasītāju vajadzības, kas ir būtisks faktors mūsu līderpozīcijas saglabāšanā Latvijas digitālo mediju tirgū. Īpaši vēlamies pateikties mūsu uzticamajiem lasītājiem, kuru atbalsts un uzticēšanās ir mūsu panākumu pamatā
TVNET GRUPAS Biznesa attīstības un digitālā mārketinga vadītājs Andris Reinholds
Mediju grupu topā līderim seko Delfi grupa ar vietnēm delfi.lv, bilesuparadize.lv, Delfi TV, kā arī mobilo lietotni, gadu noslēdzot ar 863 000 lietotāju. Bet trešajā vietā ierindojas Inbox mediju grupa ar vietnēm inbox.lv, pp.lv, xtv.lv, klab.lv, kā arī inbox.lv mobilo lietotni. Inbox mediju grupai visu aizvadīto gadu izdevies noturēt stabilu trešo vietu, gadu noslēdzot ar 790 000 lietotāju.
Visa gada garumā par pozīcijām topā savā starpā sacentušās Rīgas Viļņu, la.lv/TV24 un TV3 grupas, gada noslēgumā šādā pat secībā ieņemot attiecīgi ceturto, piekto un sesto vietu. Mediju grupu topa septītajā vietā ierindojās “Santa”, bet to noslēdz “Latvijas Vēstnesis”.
Atsevišķā konkrētu portālu vērtējumā par pirmo vietu šogad cīkstējās delfi.lv un inbox.lv. Vairākkārt apmainoties līderu pozīcijām, delfi.lv šajā kategorijā izdevās izcīnīt pirmo vietu, noslēdzot gadu ar 806 000 sasniegtu Latvijas interneta lietotāju. Savukārt inbox.lv, trešdaļu gada pavadot šī topa virsotnē, gadu noslēdza ar otro vietu un 781 000 lietotāju. Turpat līdzās arī tvnet.lv, kas visa gada garumā uzrādīja ļoti stabilus rezultātus, nemainīgi saglabājot trešo pozīciju un noslēdzot gadu ar 765 000 sasniegtu interneta lietotāju.
Teju visa gada garumā stabilu ceturto pozīciju topā bija noturējis ziņu portāls lsm.lv, noslēgumā tomēr atdodot savu pozīciju portālam jauns.lv un pašiem noslēdzot gadu piektajā vietā. Jauns.lv gada laikā sasniedzis 697 000 lietotāju, bet lsm.lv – 683 000.
Sestajā pozīcijā portāls tv3.lv, septītajā 1188.lv, astotajā la.lv, bet devītajā – portāls nra.lv. Pērnā gada portālu TOP 10, piedzīvojot vērā ņemamu lēcienu, noslēdza portāls santa.lv.
Jau 2023. gada sākumā “Gemius” aicināja medijus ieviest vienotu GDPR piekrišanas vadības platformu risinājumu, lai mērījumi netiktu ieskaitīti pirms piekrišanas vadības platformas loga, ko mediji pakāpeniski veica līdz pat rudenim. Šīs izmaiņas ietekmēja arī atšķirības datos starp medijiem. Taču joprojām mediju dažādie CMP risinājumi noved pie nevienlīdzīgas lietotāju izvēles, piekrītot vai noraidot sīkdatnes, nozarē turpinoties diskusijām, kā šo jautājumu sakārtot.
TVNET GRUPA bija viena no pirmajām mediju grupām, kas ieviesa starptautiskā pētniecības un tehnoloģiju uzņēmuma ieteikto risinājumu un aicināja to godprātīgi paveikt arī citiem medijiem, kuriem tas bija piemirsies.