Ministrs stāstīja, ka tajā brīdī, kad "airBaltic" padomē ienāks "Lufthansa Group" pārstāvis, notiks kopīga virzīšanās tālāk uz akciju kotāciju biržā. Vienlaikus arī tikšot meklētas iespējas tālāk attīstīt sadarbību ne tikai attiecībā uz Latvijas savienojamības stiprināšanu, bet arī uz lidmašīnu izīrēšanu, kas sekmīgi īstenota jau līdz šim.
Lūgts atklāt darījuma aizkulises, Briškens "TV3 ziņām" atzina, ka līguma noslēgšana prasīja vairākus mēnešus, bet aktīvākās sarunas notika kopš rudens. "Bija panākta vienošanās par līguma tekstiem, bet, protams, man jāatzīst, ka janvāra sākuma nosacījumi tādu zināmu procesa sabremzēšanos izraisīja. Bet mums izdevās pārliecināt sadarbības partnerus, ka Latvijas valsts ļoti stingri stāv aiz mūsu uzņēmuma. Latvijas valsts arī jebkurā scenārijā ir apņēmusies saglabāt vismaz 25% līdzdalību šajā stratēģiskajā uzņēmumā, tajā skaitā, kad notiks akciju emisija biržā vai kādi citi kapitāla piesaistes procesi," apliecināja ministrs.
Viņam radies iespaids, ka "Lufthansa Group" kā stratēģiskais investors redz un saprot, ka Latvijai "airBaltic" nākotne ir svarīga.
Jautāts, vai šis darījums ir atrisinājis "airBaltic" finanšu problēmas vai arī valstij tomēr jārēķinās, ka nākotnē šajā uzņēmumā aizvien var nākties ieguldīt lielas naudas summas, Briškens atbildēja, ka "airBaltic" tālākai attīstībai jebkurā gadījumā ir nepieciešams kapitāls, kas būs jāpiesaista. Viņš domājot, ka kopīgi ar "Lufthansa Group" to izdarīt nebūs grūti.
Politiķis piebilda, ka arī pēc investīciju darījuma noslēgšanas abas puses turpinās pildīt iepriekš noslēgto līgumu par "airBaltic" lidmašīnu iznomāšanu "Lufthansa Group".