"Forthing" zīmolu "Dongfeng Motor" izveidoja jau pirms 25 gadiem, turpretim modelis "T5 Evo" pirmo reizi parādījās vien 2020. gadā. Runā, ka citur Eiropā šo modeli pārsauks par "Forthing Friday", tātad par "Piektdienu".
Noskaties ⟩ "Forthing T5 EVO" ir krosovers, kas izmēros un cenā konkurē ar sen pazīstamiem modeļiem
To pārdod visās pasaules malās un ar ļoti dažādiem motoriem, ieskaitot 100% elektriskus. Mūsu "piektdienis" ir benzīna auto, aprīkots ar 1,5 litru turbodzinēju no "Mitsubishi". Jauda ir 177 ZS.
Apskatot aizmuguri, rodas pavisam konkrētas aizdomas par automašīnas dizainera iepriekšējo darbavietu - četras izplūdes caurules, šauri vienlaidu lukturi utt. "Forthing" ir viena vienīga komplektācija, un tajā jau iekļauta bagāžnieka vāka elektropiedziņa. Zem dubultās grīdas slēpjas mazais rezerves ritenis.
Jāatzīst, ka "Forthing T5 Evo" atstāj gluži pieklājīgu pirmo iespaidu, sevišķi par 30 000 eiro. Un tā ir nevis sākuma, bet pilnā cena. Salons ir melns vai vismaz gandrīz melns, bet atverams panorāmas jumts ir standartā. Kopumā T5 iekšiene ļoti atgādina senākus "Nissan Qashqai" modeļus, tomēr "Forthing" panelī iestrādāts gaismas ornaments ar maināmu krāsu.
Toreiz mašīnās nebija nedz sapārotu ekrānu, nedz "Car Play". Kas tad īsti liecina, ka "Forthing" projektēts 2020. gados? Sportiska dizaina stūre ar nošķeltu apakšu. Statusam par sliktu nenāks arī kāda sarežģītāka interjera detaļa, piemēram apaļas ventilācijas lūkas kā "Audi" vai "Mercedes-Benz".
Priekšā dzīve rādās gana lepna, bet kā ir aizmugurē? Garās bāzes dēļ vietas ir daudz, tikai uzlādes ligzda gan ir viena pati, un nav "Type-C". Toties pasažiera sēdekļa atzveltnē ir "bosa pogas", lai sēdekli var pabīdīt uz priekšu, sēžot aizmugurē.
Automašīnas lietošana gaitā ir pagalam vienkārša. Pārnesumkārbas manipulators komandē divsajūgu pārnesumkārbu no austriešu firmas "Magna". Pie stūres gan drīz vien atklājas, ka "Forthing" nav konstruēts triumfam gada auto konkursos. Stūre ir "tukša", motors ļoti dzirdams, un bremzes varēja būt jaudīgākas. Taču galvenās bažas par kratīgu vai skaļu piekari nepiepildās - "T5 EVO" ripo pat visai saturīgi.
Divsajūgu transmisija brīžiem aizguļas, taču visu pasākumu izglābj rites komforts. "Forthing" piemīt sīkas ergonomiskas nebūšanas, taču pie tāda aprīkojuma par 30 000 eiro tām nav lielas nozīmes. Ražotāja garantija ir pieci gadi vai 150 000 km.