Ross norādīja, ka Somija pirms vairāk nekā gada slēdza robežu ar Krieviju, tādēļ Igaunijas robeža ir viena no retajām atlikušajām iespējām nokļūt Krievijā. Pēc Krievijas atkārtotā iebrukuma Ukrainā 2022.gadā daudzi Krievijas okupēto teritoriju iedzīvotāji uz Eiropu bēga caur Krieviju un Narvas robežkontroles punktu. Laika gaitā tādu braucēju autobusos kļuvis arvien mazāk.
Viņš arī paskaidroja, ka lielākā daļa pasažieru ir cilvēki, kuriem otrā robežas pusē ir tuvinieki, kurus viņi apciemo vienu vai divas reizes gadā.
No Igaunijas uz Krieviju pasažieru pārvadājumus veic piecas autobusu kompānijas. Bez "Lux Express" arī "Ecolines Estonia" veic pārvadājumus gan uz Sanktpēterburgu, gan Maskavu, reisus uz starp Tallinu un Sanktpēterburgu piedāvā arī "Baltic Shuttle" un "Anniston", savukārt "Presto" veic pārvadājumus starp Pērnavu un Sanktpēterburgu. Visām šīm kompānijām ir partneri Krievijā, kas nodrošina satiksmi Krievijas teritorijā.
"Lux Express" apgrozījums 2023.gadā bija 43 miljoni eiro un peļņa sasniedza 12,2 miljonus eiro. "Ecolines" apgrozījums bija 8,3 miljoni eiro un peļņa pārsniedza 581 000 eiro. "Presto" apgrozījums bija gandrīz 838 00 eiro un peļņa sasniedza 60 195 eiro, "Baltic Shuttle" peļņa bija 626 000 eiro ar 1,6 miljonu eiro apgrozījumu, savukārt "Anniston" apgrozījums bija 877 000 eiro un peļņa bija gandrīz 143 700 eiro.