Šodienas redaktors:
Lauma Lazdiņa
Iesūti ziņu!

Noskaties Kāds ir jaunākais "Honda CR-V" hibrīds?

Raksta foto
Foto: Ekrānuzņēmums no video

"Honda CR-V" ir liels, izskatīgs un moderns japāņu krosovers. Tas pieejams tikai ar pašuzlādes vai lādējamo hibrīddzinēju, un atkarībā no tā ar priekšējo vai visu riteņu piedziņu. Ko par to teiks pazīstams mikroķirurgs? "Honda" veikumu raidījumā "TV Autoziņas" vērtē Latvijas Mikroķirurģijas centra vadītājs Uldis Krustiņš.

Šī viņam būtu ne tuvu ne pirmā "Honda": "Visiem bija RAV4, bet man "Honda" patika labāk. Un atlikusī vērtība arī ir augstāka."

"Honda" lielākajam krosoveram, kāds pieejams Eiropas tirgū, vienmēr bijis arī labāks aprīkojums. Taču vienmēr jau kaut ko var pielikt klāt. Jaunajam CR-V ir apsildāma stūre, kādas iepriekš nebija.

Jaunais CR-V ir īpatnējs ar to, ka abu tipu hibrīdiem ir pilnīgi vienāda jauda - 184 ZS. Lādējamie parasti ir jaudīgāki, bet "Honda" gadījumā valda pilnīga vienlīdzība. Jauda ir pietiekama un jūtama. Paātrinājums līdz 100 km/h ir nedaudz virs deviņām sekundēm. Nav rekords, taču elektromotoru iesaistes dēļ tas ir lineārs un neapraujas manevra vidū.

"Mašīna brauc pati," tā Krustiņš. Vienīgais lādējamā hibrīda trūkums Ulda ieskatā ir tikai priekšējo riteņu piedziņa. Turpretim lādējamā hibrīda elektriskās iespējas dakteris varētu likt lietā katru dienu. CR-V e:PHEV sniedzamība ir 82 km.

"Es ikdienā nenobraucu pat 80 kilometru!" Honda CR-V lādējamais hibrīds gan ir visdārgākā modeļa versija, un ne tikai uzlādes un baterijas dēļ. Tam ir vislabākā komplektācija "Advance Tech".

Panorāmas jumts nav Krustiņa kunga favorīts. Turpretim labi sēdekļi visiem pasažieriem gan. Aizmugurē apsildāmi, priekšā - arī ventilējami. "Honda CR-V" lādējamā hibrīda cena ir 57 000 eiro, bet modeļa sākuma cena ar priekšējo riteņu piedziņu - 45 000 eiro.

Nepalaid garām!
Uz augšu