"Pēc izciliem panākumiem Lietuvā, Mango Insurance sāka piedāvāt pagarinātās garantijas apdrošināšanu lietotām automašīnām arī Latvijas tirgum, un Longo saskatīja lielu pievienoto vērtību saviem klientiem," saka Edgars Cērps, Longo izpilddirektors un dibinātājs. "Pašlaik lielai daļai automašīnu, kas atstāj Longo izstāžu zāles, ir pagarinātā garantija, un šī autovadītāju attieksme dramatiski maina visu auto nozari. Ja klients var ievērojami ietaupīt, braucot ar lietotu automašīnu, viņš, protams, apšauba, kāpēc viņam būtu nepieciešama jauna."
Pagājušajā gadā, pateicoties kopīgiem centieniem, jaunie uzņēmumi ne tikai apdrošināja tūkstošiem automašīnu, bet arī izmaksāja gandrīz simts apdrošināšanas atlīdzību, no kurām gandrīz trešdaļa pārsniedza 1,000 eiro.
"Lietotām automašīnām tiek piedāvātas četru līmeņu garantijas iespējas, un vecākā automašīna var būt līdz 15 gadiem veca ar 300 000 km nobraukumu," saka Mango Insurance pārstāve Simona Miķelsone. "Šī apdrošināšana ir divkāršs ieguvums, jo automašīnas vadītājs pērk sirdsmieru, un Longo sniedz pievienoto vērtību saviem klientiem."
Problēmas? Kādas Problēmas?
Visbiežāk sastopamās problēmas apdrošinātajās automašīnās ir dažādi sensori, dzinēja un ātrumkārbas komponenti, sajūga detaļas, kā arī degvielas un dzesēšanas šķidruma sūkņi. Lielākās izmaksas parasti ir saistītas ar spararata, turbokompresora vai dzinēja sadales ķēdes bojājumiem vai citām mehāniskām problēmām.
"Nesen bija mācību grāmatas gadījums," pasmaida Simona no Mango Insurance. "Klients, kurš nopirka automašīnu no Longo un sešus mēnešus ar to veiksmīgi brauca, redzēja, ka uz paneļa iedegas dzinēja kļūdas indikators. Piesakot šo gadījumu mūsu atlīdzību nodaļā, klients tika novirzīts uz auto servisu, kur tika identificēts precīzs defekts, kas saistīts ar dzinēja darbību un AdBlue tehnoloģijas sensoru, kas klientam būtu izmaksājis vairāk nekā 1,000 eiro. Tomēr ar Mango Insurance visas viņa neērtības beidzās ar gaidīšanu, kamēr auto serviss salabos automašīnu."