Šis pavērsiens gan nekādi neizslēdz iespēju no tiem atteikties par labu nekam vai pusei no drošības karkasa, kas allaž bijusi GT3 un noteikti GT3 RS vizītkarte. Izņemams atzveltnes spilventiņš galvas balstā, lai netraucētu braukt ķiverē, ir amizants papildinājums trases dienām.
Sešcilindru dzinēja jauda ir tie paši 500 ZS, un ar manuālo pārnesmkārbu paātrinājums ir 3,9 s līdz simtam. Ar divsajūgu sanāks par pussekundi ātrāk. Lai izlīstu cauri sertifikāciju un homologāciju žņaugiem ar to pašu četru litru motoru, kas griežas līdz 9000 apgriezieniem, "Porsche" inženieriem nākas izgudrot dažādus viltus gājienus.
Šoreiz tas ir īsāks galvenais pārnesums. Lai gan GT3 kokpits arvien ir visai askētisks, to pametuši analogie pulksteņi, atdodot vietu ar 911 unificētam digitālajam displejam. Tomēr iedarbināšanu ar pogu, kas pārņem ielas "Porsche" kokpitus, GT3 darba grupa strupi noraidījusi par labu pagriežamam slēdzim kreisajā pusē.
Kārtējo reizi pārstrādāta un papildināta arī balstiekārta, bet plašās individualizācijas iespējas vēl plašākas padara "Weissahas" un "Lightweigth" pakotnes, kā arī "Touring" versijas, kas tuvina GT3 primārajām sporta auto vērtībām.
Tas gan obligāti nenozīmē primitīvus izejmateriālus, jo pieejamo oglekļa šķiedras un magnija detaļu saraksts ir ļoti garš. Tāpat kā iepriekš, "Porsche GT3" ir ļoti ātrs, ļoti skaļš un ļoti dārgs. No sacīkšu mašīnas, ar kuru drīkst braukt uz veikalu pēc smalkmaizītes, mēs neko citu arī negaidījām.