Šodienas redaktors:
Oļesja Garjutkina
Iesūti ziņu!

Rīdzinieki apšauba "Rīgas satiksmes" un elektrovilcienu vienotās biļetes lietderību. Kas no tā gūst labumu? (1)

Raksta foto
Foto: Shutterstock

Satiksmes ministrija ar entuziasmu gatavojas vienotas braukšanas biļetes ieviešanai Rīgā un tās apkārtnē, raksturojot tās priekšrocības: pasažieri uz Rīgai tuvākajām apdzīvotajām vietām ar vienu un to pašu biļeti varēs braukt gan “Rīgas satiksmes” sabiedriskajā transportā, gan arī vilcienos. Tomēr sociālo tīklu lietotāji interesējas, kā būs tiem, kuri neizmanto elektrovilcienus, – vai viņiem nepieaugs braukšanas maksa? TVNET+ nolēma to noskaidrot.

Paredzams, ka jaunā vienotā biļete testa režīmā tiks ieviesta 1. jūnijā - tāds plāns ir izklāstīts Satiksmes ministrijas paskaidrojumos, ko valdība izskatīja un apstiprināja šā gada janvāra beigās. 

Saskaņā ar šo plānu pasažieri varēs iegādāties vienoto biļeti, braucot reģionālajos dzelzceļa maršrutos A zonā un “Rīgas satiksmes” apkalpotajos maršrutos. Saskaņā ar informāciju “Pasažieru vilciena” (PV) tīmekļa vietnē,

dzelzceļa A zonā ietilpst visas stacijas Rīgas robežās, kā arī virzienos līdz Babītei, Medemciemam, Dārziņiem, Juglai un Vecāķiem.

Plānots, ka vienreizējās biļetes cena būs 2 eiro, ko veidos “Rīgas satiksme” biļetes cena 1 eiro un Pasažieru vilciens (PV) biļetes cena 1 eiro apmērā.

“Rīgas satiksme” ir atbildējusi uz Rīgas un tās apkārtnes iedzīvotāju jautājumiem, kuri bažījas, ka tagad par braucieniem sabiedriskajā transportā būs jāmaksā vairāk, pat ja viņi nebrauc ar elektrovilcieniem. Uzņēmuma pārstāvis portālam TVNET+ pastāstīja, ka jaunā biļete tiks piedāvāta uz

Svarīgākais
Uz augšu