Drošas Braukšanas Skolas direktors Jānis Vanks norāda: "Ziemā ceļa segums var būt mainīgs, tādēļ autovadītājiem jāseko līdzi āra temperatūrai un pirms brauciena jānovērtē situācija, lai pielāgotu braukšanas stilu apstākļiem. Tāpat jāatceras, ka apledojums bieži veidojas uz tiltiem, viaduktiem, krustojumos un nobrauktuvēs, īpaši intensīvas snigšanas laikā, kad piebraukts sniegs no apakšas pakūst un pēc tam sasalst."
"Īpašu uzmanību pievēršam savu darbinieku drošībai satiksmē, jo mūsu autoparka vadītāji ik dienu ir arī uzņēmuma vēstneši. Ziemas apstākļos atbildīga braukšana sākas ar situācijas novērtēšanu – izpratni par ceļa stāvokli un āra temperatūru, lai samazinātu risku un izvairītos no neparedzētām situācijām. Ticam, ka atbildīga braukšanas kultūra un regulāra prasmju pilnveide ir atslēga drošākai satiksmei," stāsta "Carlsberg Baltic" izpilddirektors Rolands Viršils.
Analizējot pētījuma datus, iespējams secināt, ka sievietes daudz retāk pārbauda ceļa apledojumu. 61% sievietes norādīja, ka pirms braukšanas nepārliecinās, vai ceļš ir apledojis, kamēr šādu atbildi sniedza 54% vīrieši. Būtiskas atšķirības vērojamas, arī analizējot respondentu atbildes dažādās vecuma grupās. Piemēram, vecuma no grupā no 50 līdz 59 gadiem 65% autovadītāju nepārbauda ceļa apledojumu, bet vecuma grupā no 40 līdz 49 gadiem – 54%.
Tikai 38% autovadītāju Rīgā vienmēr pārbauda, vai ceļš ir apledojis. Tas ir zemāks rādītājs nekā citos reģionos un varētu būt saistīts ar pilsētas infrastruktūru un augstāku uzticēšanos tam, ka ielas tiek uzturētas atbilstoši laikapstākļiem. Reģionos ar mazāk intensīvu satiksmi (Latgalē un Vidzemē) autovadītāji biežāk pārbauda ceļa stāvokli.