/nginx/o/2025/02/17/16663210t1h20aa.jpg)
Pēdējo mēnešu laikā arvien biežāk dzirdam ziņas, ka kafijas cenas turpina kāpt un cenu kāpums sāk arvien sāpīgāk sist arī pa patērētāju maciņiem. Kas to veicina? TVNET+ sarunājās ar darba vides risinājumu sniedzēja Latvijā AS "Hestio" izpilddirektoru Tomu Bergu, kura vadītais uzņēmums arī nodarbojas ar kafijas ražošanu caur savu meitas uzņēmumu SIA “Auron Coffee Roastery”.
Kafija ir produkts, kas veido cilvēku dzīvesstilu un uzņēmumu darba vides kultūru. Kopumā biznesa segmentā kafijas patēriņš turpina pieaugt. Viena no kafijas alternatīvām ir tēja. Arī tējas gadījumā redzam, ka pieprasījums pieaudzis par 12 %, un cenas ir kāpušas, taču šo pieaugumu nevar raksturot kā būtisku.