Ekonomikas un kultūras augstskolas absolvente, koncepta māksliniece Paula Bobrova
Vienmēr esmu zinājusi, ka dzīvē vēlos nodarbošanos, kas apvieno tradicionālo un digitālo mākslu, – iespēju apvienot radošumu un tehniskās zināšanas. Dalība filmas “Straume” komandā sniedza šādu iespēju, un arī ceļš līdz tam bijis interesants un pieredzi bagātinošs. Kamēr šobrīd plaši tiek apspriesti filmas panākumi, nedrīkst apstāties pie sasniegtā, un nākotnē plānoju īstenot vairākus personīgos projektus. Mūsdienās, kad ar vizuālajiem risinājumiem komunikācijā var panākt daudz vairāk nekā ar vārdiem, ilustrācijām ir aizvien lielāka nozīme.
Tradicionālā un digitālā māksla
Vienmēr esmu zinājusi, ka vēlos darboties mākslā un tieši šādā virzienā, tāpēc, absolvējot vidusskolu, aktīvi meklēju studiju iespējas. Sākotnēji biju pārliecināta, ka studēšu ārvalstīs, taču tad uzzināju, ka Ekonomikas un kultūras augstskola piedāvā programmu “Datorspēļu dizains”. Tā kā man patika spēles, nolēmu pieteikties, lai gan vēl nebiju droša, vai man patiks arī veidot spēles, ne tikai tās spēlēt. Realitātē studijās apguvu gan programmēšanu, gan tradicionālo un digitālo mākslu. Pateicoties studijām, apguvu pamatus gan zīmēšanā, gan gleznošanā, kas man bija ļoti svarīgi, jo iepriekš nebiju mācījusies mākslas skolā. Par laimi, pasniedzēji redzēja, ka studentu vidū ir gan radošie, gan tehniskie prāti, un spēja to visu sakombinēt.